Hei,
Aion viikonloppuna valaa pienen korokkeen/kohouman kellarilattialle, tarkoituksena sijoittaa siihen hydropres, jotta vältetään ongelmat mahdollisissa tulvissa.
Korokkeen pitäisi olla noin 800x500x100mm. Ajatukseni oli täyttää niin, että valan vain 50mm paksun verkolla vahvistetun kuoren täytteen ympärille. Kysymys kuuluu, millä minun pitäisi täyttää. "Hyvääottaajasta" minulla on vanhoja sementtilaattoja, jotka ovat 50mm paksuja, ja minulla on myös 50mm paksuja solumuovilevyjä. Spontaani tuntemukseni on laittaa sementtilaatat paljaalle kellarilattialle, rakentaa valumuotti ympärille, lujittaa ja kaataa betoni päälle. Ajattelenko oikein, vai pitäisikö minun käyttää solumuovia tai tehdä jotain aivan muuta. Kellarissa on vanha, lämmittämätön tila, jota ei käytetä muuhun kuin hydropresiin.
Kiitos etukäteen!
//P