Hei! Olen aikeissa korjata muuriani ja sitten rapata sen. Jotkut kivistä ovat alkaneet murentua, joten ne täytyy korjata ensin. Mutta mietin, miten minun pitäisi edetä. Minulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä olisi parasta käyttää mihinkään työvaiheeseeni.

Rappauksen suhteen olen kuullut, että minun pitäisi käyttää a tai b laastia ja sitten joku toinen sanoo, että minun pitäisi käyttää c. Haluaisin saada vähän selitystä siitä, mitä kannattaisi käyttää juuri minun tapauksessani. Kiitos etukäteen!

(en tiedä, aloitinko ketjun oikeassa luokassa, joten pahoittelen, jos se on väärässä paikassa)

• Kivimuuri, jossa on rikkoutuneita kiviä ja halkeamia. Yläosa on betonia, ja taustalla näkyy pensaita.
  • Vanha kivimuuri, jossa näkyy vaurioituneita kohtia. Jotkut kivistä ovat rappeutuneet ja muuri kaipaa korjausta ja rappausta.
  • Tiiliseinä, jonka päälle on kasattu multaa, kulkee asfaltitien vieressä, ja pensaat kasvavat seinän yläreunalla.
Olisin valinnut A:n tai mahdollisesti B:n, C ei kestä siellä pitkään. Mutta sinun täytyy kuitenkin pysäyttää vesi, joka valuu siihen.

Stefan N Stefan N sanoi:
Olisin ajanut A:n tai mahdollisesti B:n, C ei kestä siellä pitkään. Mutta sinun on kuitenkin saatava pysäytettyä vesi, joka valuu alas siihen.
Okok kiitos! Onko sinulla vinkkiä, mitä laastia käyttää kivien korjaamiseen?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.