Hei,
Olen parhaillaan kunnostamassa 20-luvun taloa. Seinät ovat muurattuja. Sisä- ja ulkoseinät sekä sisäkatot on rapattu. Valitettavasti sisäkattoihin on ilmestynyt paljon halkeamia. Tähän mennessä olen raapinut halkeamat auki ja tasoittanut ne hiekkatasoitteella. Onko se ok?
Halkeamat ovat puolen ja senttimetrin syvyisiä raapimisen jälkeen, pohjassa näkyy vass. Se näyttää hyvältä maalauksen jälkeen, mutta kestääkö se? Pitäisikö minun käyttää jotain muuta materiaalia korjaukseen?
Kiitollinen vastauksesta
Terveisin