En tiedä lainkaan, laitanko langat oikein nyt!

meillä on tylsä kulunut mäntypuinen porras, jota ajattelimme kunnostaa ja emme halua käyttää siihen valtavasti rahaa.
se on niin, että kaksi askelmaa ovat haljenneet/pilkottu pituussuunnassa keskeltä askelmaa. Onko mitään tapaa, jolla tämän voisi korjata niin, että se kestäisi kohtalaisen hyvin? Liimata?

Johtuisiko ideoita?

Kuva?

Tajny sanoi:
En tiedä ollenkaan, laitanko langan nyt oikein!

meillä on tylsä kulunut mäntyportaat, jotka ajattelimme kunnostaa eikä laittaa paljon rahaa siihen.
tilanne on sellainen, että kaksi askelta on haljennut/pilkottu pituussuunnassa keskeltä askelmaa. Onko mitään tapaa, jolla tämän voisi korjata niin, että se pysyisi aika hyvin? Liimata?

Jotain ideoita?
Ehkä liimaa saadaan halkeamaan ja pakotetaan askelma jälleen yhteen.

Mutta kuten Nimajneb sanoo, kuva olisi helpottanut.

Minä täytin kellarikäytäväni halkeamat plasticpaddings kemiallisella puulla. Se kestää vielä vuoden jälkeen.

Yritän korjata valokuvaa illan aikana :)

Puinen pinta, jossa näkyy noin 20 cm leveä halkeama.
Tässä on vielä yksi "problem"
melko leveä halkeama noin 20 cm

Puinen porrasaskelma, joka on irronnut hieman vankasta rakenteesta, sauma näkyvissä.
Tämä on lähes jokaisessa askelmassa, itse askelma on työntynyt hieman ulos varsinaisesta kehikosta...

Lattialauta, jossa on halkeama, joka yhdistyy tiiviisti, mutta jakautuu painettaessa.
Tässä on itse halkeama, vaikea saada kuvaa. Se on "tiivis" ja puu on tiukasti yhdessä, mutta se jakautuu kun astuu päälle...

Jakautuuko se vain astuessa, olisin käyttänyt liimaa ja puristimia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.