Hei! Meillä on talo vuodelta 64, jonka ostimme 2 vuotta sitten. Aloitimme poistamalla kaiken kasvillisuuden, jonka edelliset omistajat halusivat istuttaa talon ympärille, kuten villiviinin, köynnösruusut jne. Jotta kaikki kiipeäisi paremmin, he ovat laittaneet nauloja saumoihin ja sitoneet sitten rautalangan, jota kasvit ovat voineet käyttää kiipeämiseen. Ajattelin, että on aika korjata se nyt. Voiko reiät yksinkertaisesti täyttää tyyppi https://www.bauhaus.se/murbruk-m2-5-20kg-sack ?
 
  • Punatiiliseinä, jossa on useita pieniä reikiä laastisaumassa. Seinää vasten on musta putki vasemmalla.
Korjasin vastaavia reikiä omaani Weber B-massalla. Toimi hyvin!
 
Miten varmistaa, ettei käytä liian kovaa laastia, joka voi vahingoittaa olemassa olevaa saumaa tai tiiliä?
 
Käytä Husfix (saatavilla valmiiksi sekoitettuna), muuten C-bruk on "pehmeämpi"...
 
mitä muistan käytetystä husfixistä aiemmin niin se on aika valkoinen väriltään, C-bruk sopisi varmaan paremmin väriltään.
 
Näyttää c-laastilta, mutta voi olla myös kalkkia, mutta näin pienissä korjauksissa sillä ei ole niin väliä. Osta c-laasti suurella ballastilla, täytä reiät ja odota vähintään kolme päivää. Sekoita suolahappoa 30 % neljään osaan vettä ja penslaa korjaukseen, anna vaikuttaa noin 5 minuuttia ennen kuin huuhtelet pois, niin sen ei pitäisi juuri näkyä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.