Olemme ostamassa taloa ja samalla myymässä taloa. Olen tehnyt pientä korjausta esittelyä varten, mutta nyt olen jumissa reiän kanssa seinässä ulko-oven vieressä, missä ennen oli proppskåp. Kun vaihdoimme proppskåpet sähkökaappiin, seinään jäi reikä, jossa yksi proppskåpeista oli. "Korjaisin sen myöhemmin" ja nyt se aika on tullut.

Reikä on 18 cm pitkä ja 30 cm leveä sähkökaapista laskettuna. Musta kaapeli työntyy ulos reiästä, mikä tekee mahdottomaksi sahata lastulevyä saman kokoiseksi ja kiinnittää sitä listoihin ilman, että se työntyy ulos. Mitä ideoita tai ehdotuksia teillä on?

• Yläosa seinästä, jossa on rei’itys ja näkyviä kaapeleita. Reikä on edellisen sulaketaulun kohdalta, taustalla kukkakuvioinen tapetti.
  • Hålla seinässä lähellä sähkökeskusta, musta kaapeli roikkuu ulos. Kukkakuvioitu levy peittää osan aukosta.
Riskillä, että astun jonkun varpaille nyt, niin näyttää silti hieman sotkuiselta ympärillä. Irtonainen kaapeli lämmittimeen, joku doslock, jokin rakenne tai väriero.

Jos se on myytävänä, olisin ottanut keskuksen koko korkeuden ja asentanut valkoisen levyn seinään. Ruuvannut kiinni harvoilla ruuveilla, valkoisilla kupeilla.

• Tykkään
Jocke Best
  • Laddar…
Olin asettanut kaapin ilman takaseinää sekä reiän että proppskåp:in päälle (Kukaan ei halua nähdä proppskåp:ia)
Ajattele matalaa kylpyhuonekaappia tai keittiön yläkaappia, aseta sitten levy, joka peittää reiän avaimille tarkoitetuilla koukuilla

Ehdotus levystä on toki edullinen, sillä sillä pääsee käsiksi osittain erittäin jyrkkiin letkun mutkiin. Ainakin yksi mutka on niin voimakas, että uskon olevan vaikeaa koskaan vaihtaa johdot sen sisällä.

Ei myöskään haittaa piilottaa kaikkea sopivan muotoisella kaapilla. Hyödynnä tilaisuus myös siistiä yläreunassa näkyvän irtonaisen kaapelin vetoa.

• Tykkään
ViktorHg
  • Laddar…
Suuret kiitokset ehdotuksistanne! Täytyy vain löytää mittatilaustyönä tehty metallilevy tai kaappi peitettäväksi.

Ystävällisin terveisin, Jack Yacoub

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.