Hei, olen aloittanut pienen remonttiprojektin kotona asunnossani, kun päätin purkaa vaatekaappeja jne.
Kun olen purkanut vaatekaappien kehykset ja rungon, olen saanut isojakin reikiä kattoon ja seinään. Mietin, miten korjaan nämä parhaalla mahdollisella tavalla? Olen harkinnut käyttäväni Ardex A828 korjauslaastia ja kevyttä käsitasoitetta. Vinkkejä ja neuvoja arvostetaan Terveisin.