Olen ostanut kylpyhuonekaapin, joka vaurioitui kuljetuksen aikana. Olen nyt saanut sen ilmaiseksi, ja sen sijaan että ostaisin uuden 5000:- hintaan, harkitsen nyt kulman korjaamista ja koko kaapin ruiskumaalaamista. Olen poistanut sen, mikä oli murskautunut, ja aion nyt rakentaa jonkinlaisella massalla, jota voin sitten hioa. Oletan, että siitä on liikaa poissa, jotta voisi käyttää hienotasoitetta? Onko teillä joku muu idea?

• Valkoinen kylpyhuonekaappi, jossa on kulmavaurio. Kuva esittää saranan vieressä olevaa repeytymää.
S
Käytä puukittiä. Sinun ei tarvitse ruiskulakata koko pintaa, vaan voit maalata puuvärillä, kiiltoaste 20, puukitin päälle kun olet hionut sen. Vain sinä tulet ajattelemaan, että vaurio on ollut siinä!

Plasticpadding

Rakentaa epoksilla, Araldit tai vastaava.
Vaihtoehtoisesti poista enemmän materiaalia ja liimaa uusi puupala, jota voi hioa alas.

Kiitos! Hyviä vinkkejä kaikilta! Kyllä Stadsfiskalen olen samaa mieltä siitä lakkaamisesta. Mikä luulette olevan paras pidemmällä aikavälillä? uuden puukappaleen asentaminen on ehkä kestävin vaihtoehto? Epoksi tuntuu myös vakaalta, mutta ehkä vaikea työstää hiottaessa?

Kiitos vinkeistäsi! Se sujui hienosti. Rakensin ensin loctite epoksipastalla ja viimeistelin puuseppätasoitteella. Siitä tuli todella hyvä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.