2 428 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
Korjaa kulma ja seinä parhaalla tavalla?
Koska sinulla on kevytbetoni, tarvitset matala-alkalista C-laastia kuten tämä:K Koppen73 sanoi:Moikka, purin väliseinän muutama päivä sitten ja silloin tuli hieman vaurioita olemassa oleviin seiniin. Onko kenelläkään tietoa, mikä materiaali olisi parhainta käyttää tässä tilanteessa. Täytyykö minun mahdollisesti myös vahvistaa kulmaa jollain teräspinnoilla tai verkolla, kun osa kevytbetonilohkoista putosi.
https://www.hornbach.se/p/putsbruk-c-finja-lagalkaliskt-25kg/6046269/
Laittaisin vähän rappausverkkoa kohtiin, joista puuttuu yli 20-30mm, ja rappaisin useissa kerroksissa.
Sen jälkeen voi käyttää kipsilaastia viimeiseen pinnalle, kun C-laasti on karkeaa, en olisi purkanut seiniä, koska uusien pystyttäminen on kallista ja vaatii paljon lisätyötä😊
Kiitos paljon avusta!👍👍 yritän tätä huomenna ja katsotaan miten onnistuu.Rejäl sanoi:Koska sinulla on kevytbetonia, sinun on käytettävä matala-alkalista C-laastia, kuten tämä:
[linkki]
Lisäisin vähän rappausverkkoa kohtiin, joissa puuttuu enemmän kuin 20-30 mm, jolloin voi rapata useissa kerroksissa.
Sen jälkeen voi käyttää kipsilaastia viimeistelyyn, koska C-laasti on karkea, enkä irrottaisi seiniä, koska uusien pystyttäminen on kallista ja vaatii paljon enemmän työtä😊
Olen korjannut paljon vaurioita jne. juuri kevytbetoniin tavallisella kipsilaastilla. Olet varmasti oikeassa, mutta minulle kipsilaasti on toiminut hyvin. Mitä C-laasti tekee paremmin tässä tapauksessa?Rejäl sanoi:Koska sinulla on kevytbetoni, tarvitset matala-alkalista C-laastia, kuten tämä:
[linkki]
Olisin laittanut hieman rappausverkkoa kohtiin, joissa puuttuu enemmän kuin 20-30 mm, jolloin voi rapata useampia kerroksia.
Sitten voi käyttää kipsilaastia viimeistelyyn, koska C-laasti on karkea, en olisi purkanut seiniä, koska se on kallista pystyttää uudet ja siinä on paljon lisätyötä😊
Kipsilaasti toimii, mutta se muuttuu homogeenisemmaksi perinteisellä rappauksella, jota hänellä on seinän muissa osissa, jos vauriot olisivat olleet pienempiä, olisin myös käyttänyt kipsilaastia😊J Johan456 sanoi:
Matalansa kos C-laasti on mitä tarvitaan kevytbetonia vasten, jos valitaan rappauslaastia sisätiloissa..
Klikkaa tästä vastataksesi