Hei!

Poistan vanhan 1950-luvun keittiöni ja huomasin tämän seinän kylmäkaapin takana.
Onko teillä vinkkejä, millä materiaalilla voisin korjata seinän saadakseni sen tasaiseksi?
Ajattelin laittaa jääkaapin tämän seinän viereen.

Vanha tiiliseinä paljastettu keittiöremontin aikana, seinässä on pieni aukko ja ympärillä on pölyä ja roskia. Vanha seinä, jossa on halkeamia ja epätasaisuuksia keittiöremontissa. Seinällä aiotaan sijoittaa jääkaappi.
 
Laasti, kipsilaasti toimii.
 
Käytä kipsirappia! Helppo työstää ja voit levittää kerroksia jopa 6 cm kerrallaan. Älä levitä liian paksua kerrosta suoraan, vaan paikkaa mahdolliset reiät ja tasoita ensin ja levitä sitten tasainen kerros. Kipsirappi on erittäin vaikea hioa, joten mieluummin hieman liian vähän ja käytä sitten tavallista käsitasoitetta saadaksesi sen sileäksi ja siistiksi. Jos on eristämätön ulkoseinä, voi olla hyvä idea käyttää silikaattimaalia...
 
Kiitos vinkeistä pojat.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.