Hei
Minulla on idea rakentaa kontti ammattilaiskeittiöksi. On olemassa yrityksiä, jotka tekevät tätä, mutta haluamme silti pitää kustannukset alhaalla, joten rakennamme sen itse. Useimmat kontit on sisäpuolelta eristetty solumuovilla (cellplast) 35 mm kehysrakenteessa ja vanerilevyllä sen päällä. Laitamme vanerin päälle erityisen hygieenisen levyn, jota käytetään suurkeittiöissä ja sairaaloissa. Myös lattian viemäröinti on ratkaistu sekä liesituuletin ja hyvä ilmanvaihtojärjestelmä... mutta mietimme, koska konttien seinät eivät ole sileitä, voiko metalliseinien ja seinän sisällä olevan solumuovin väliin muodostua kondensaatiota... onko olemassa jotain materiaalia tai ratkaisua, johon joku voisi päätyä? Olemme tutkineet armaflex-plattseristystä, mutta meillä ei ole kokemusta tuotteesta.
Kiitos etukäteen kaikista vastauksista... ja tietenkin tarjoamme lounaan kaikille, jotka ovat auttaneet projektissa jollain tavalla, kun kaikki on valmista...

Purskum, kurkista tyyliin foamking.
On saatavilla diffusionstät skum, joka estää kondensaation muodostumisen levyn pinnalle.

Kiitos!
Olen juuri lähettänyt tarjouspyynnön foamkingille...diffuusionläpäisemätön vaahto oli uusi materiaali, josta nyt etsin tietoa...kiitos paljon avusta, kaikki neuvot ovat todella tärkeitä juuri nyt...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.