Olen asentamassa 30m2-mökkiä Lövångerilta. Pohjakatteeksi he ovat lähettäneet kondenssikankaan. Miten ihmeessä asennan sen:confused:? Kun olen katsonut netistä, näen että osa sanoo, että kangas pitäisi olla kattopalkkien päällä alla kattoruoteiden. Olen jo naulannut ruoteet ja ajattelin asettaa kankaan niiden päälle, suoraan kattopellin alle. Toimiiko se vai täytyykö minun tehdä uudestaan ja tehdä oikein?

Tee uudelleen, tee oikein. Voin kuvitella, että muuten tulee liikaa reikiä kankaaseen ja katto hankaa kangasta. Olisin varmaan valinnut kiinnittää kankaan olemassa oleviin koolinkeihin ja lisätä vielä hieman (jos katonkoolingeilla tarkoitat kantavia rimoja) 2" koolingeilla.

B
lukee siinä kondenssikangas?
voi olla säkerhetsduk ja sitä käytetään kattotuoleissa

Ring sanoi:
Tee uudelleen, tee oikein. Voin kuvitella, että muuten tulee liian paljon reikiä kankaaseen ja katto hiertää kangasta. Olen varmaan valinnut kiinnittää kankaan olemassa oleviin koolauksiin ja lisätä hieman (jos tarkoitat kantavia koolauksia) 2" koolauksilla.
Löysin vihdoin valmistajan asennusohjeen ja se tulee tehdä kuten sanoit, kantavat koolaukset kankaan päälle. Huokaus, kaikki oli mennyt niin hemmetin hyvin:(

Mutta mutta, oikein suuri nikkarimökki tulee kun se valmistuu:D!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.