Hei, haluaisimme tehdä vaatekaapin/pienen vaatehuoneen portaiden alle. Menisitteko vasemman seinän linjan mukaan vai oikealle makuuhuoneen linjan mukaan? Oletteko tehneet tämän tyyppisen itse? Näyttäkää mielellään kuvia. Tunnen epävarmuutta tästä :/

• Puuportaat olohuoneessa, jossa laminaattilattia; vasemmalla valkoinen seinä ja kello, oikealla ovi makuuhuoneeseen.
  • Tykkään
Sola2020
  • Laddar…
Koukuttava kysymys, mutta olen luultavasti sitä mieltä, että linjaan seinän oikealla puolella. Toki saa enemmän vaatteita kammariin, jos laittaa sen linjaan vasemman seinän kanssa, mutta samalla käytävä makuuhuoneeseen oikealla puolella tulee kapea ja liian mutkainen. Sen huomaat sitten esimerkiksi, kun yrität viedä sisään tai ulos joustinpatjan…

K Knitz sanoi:
Hei, haluaisimme tehdä vaatekaapin/pienen vaatehuoneen portaiden alle. Pitäisikö teidän mennä vasemman seinän kanssa linjassa vai oleskelutilan oikean puolen linjassa? Oletteko tehneet tämän vaihtoehdon itse? Näyttäkää mielellään kuvia. Olen epävarma tästä :/
Hei!
Oletteko rakentaneet vaatekaapin portaiden alle? Meillä on sellaiset portaat, mietin voisinko katsoa kuvia vaatekaapista, jonka rakensitte. Kiitos avusta
Terveisin Sara

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.