7 560 lukukertaa ·
5 vastausta
8k lukukertaa
5 vastausta
Kokemuksia Fermacellistä?
Hei,
Luin näistä "sandwich"-levyistä fermacelliltä, jotka koostuvat 50mm solumuovista ja siihen kiinnitetystä kipsikuitulevystä, jotka ilmeisesti voidaan kiinnittää suoraan kellarin seinään.
Onko kellään kokemuksia näistä tai samankaltaisista vaihtoehdoista?
Luin näistä "sandwich"-levyistä fermacelliltä, jotka koostuvat 50mm solumuovista ja siihen kiinnitetystä kipsikuitulevystä, jotka ilmeisesti voidaan kiinnittää suoraan kellarin seinään.
Onko kellään kokemuksia näistä tai samankaltaisista vaihtoehdoista?
Jäsen
· Västra Götaland
· 545 viestiä
Fermacell on kuituvahvistettu kipsilevy, ilman paperikerrosta, jota on yritetty vakiinnuttaa Ruotsin markkinoilla monia, monia vuosia - ilman menestystä... mutta tietääkseni se on hyvä levy, mutta on niin monia muita hyviä levyjä, että sen on vaikea "löytää paikkaa".
Fermacell sijoittuu jonnekin tavallisten kipsilevyjen ja sementtipohjaisten levyjen, kuten mineritin ja cem in wood (sementti/selluloosa ja sementti/sahanpuru) välille.
Oletan, että ajattelet kellarin seinän sisäpuolta... otetaan se uudelleen... älä eristä kellarin seinän sisäpuolta
Jos ihmettelet miksi, katso foorumilla tästä kuumasta aiheesta...
Fermacell sijoittuu jonnekin tavallisten kipsilevyjen ja sementtipohjaisten levyjen, kuten mineritin ja cem in wood (sementti/selluloosa ja sementti/sahanpuru) välille.
Oletan, että ajattelet kellarin seinän sisäpuolta... otetaan se uudelleen... älä eristä kellarin seinän sisäpuolta
Jos ihmettelet miksi, katso foorumilla tästä kuumasta aiheesta...
Mutta Jonas täytyy puhua jostain muusta tuotteesta kuin heidän fibergipsistä? Tavallinen fibergips onhan homogeeninen ja ilman eristystä.
Olen kuitenkin samaa mieltä siitä, että eristys kellarinseinän sisäpuolella on hassua, siitä näyttävät jopa kaikki olevan yhtä mieltä oikeastaan.
Olen kuitenkin samaa mieltä siitä, että eristys kellarinseinän sisäpuolella on hassua, siitä näyttävät jopa kaikki olevan yhtä mieltä oikeastaan.
Jäsen
· Västra Götaland
· 545 viestiä
Fermacell on ensisijaisesti levy, mutta se voidaan toimittaa elementtinä...
http://www.xella.dk/html/den/dk/fermacell_produkter.php?area_code=3
http://www.xella.dk/html/den/dk/fermacell_produkter.php?area_code=3
Jäsen
· Västra Götaland
· 545 viestiä
Sinun ei pitäisi lukea sellaisia lehtiä, saa niin paljon ideoita, puhumattakaan siitä, kun toinen puolisko haltuunottaa nämä aikakauslehdet... älä osta niitä! ;D 
Luulen, että Fermacell maksoi kunnolla saadakseen heidät kirjoittamaan heidän tuotteestaan... eikö siellä ole myös mainos???
Luulen, että Fermacell maksoi kunnolla saadakseen heidät kirjoittamaan heidän tuotteestaan... eikö siellä ole myös mainos???
Klikkaa tästä vastataksesi