Hei.

Olen yrittänyt etsiä foorumilta kokemuksia eri merkkien saumavaahdoista, mutta vaikuttaa siltä, että tietoa on vähän. Ovatko halvat merkit, kuten esimerkiksi Byggmaxin oma, yhtä hyviä kuin merkkivaahto?

Aion vaahdottaa laatan ja uuden, etäisyyspaloilla nostetun alajuoksun väliin. Onko suosituksia?

Ystävällisin terveisin,

Filip

Voisi luulla, ettei laatu eroa niin paljon.
Toisaalta on olemassa erilaisia vaahtotyyppejä.

Ystävällisin terveisin Putte

Onko sinulla paljon selattavaa?

Ystävällisin terveisin, Putte

Hei,

Matka on melko pitkä (käytännössä ympäri koko talon), mutta rako on 120mm syvä ja 10mm korkea.

Alaspäin minulla on siis betoni (laatta) ja yllä kantava palkki.

Ystävällisin terveisin,

Filip

Tiedät, että pullo kestää pitkään.
Joten kustannukset eivät varmastikaan
ole niin korkeat, jos haluat merkkipullon.
Oletko käyttänyt skum tidigare?

Ystävällisin terveisin, Putte

Asiat, jotka erottavat, ovat esim. että on olemassa vaahtoja, jotka ovat UV-kestäviä ja/tai pehmeitä jopa kovettumisen jälkeen. Halvalla vaahdolla ei ole näitä ominaisuuksia.

Epäilen kuitenkin, että ei ole suurempaa eroa sillä, mitä ostat Silvanista ja byggmaxista verrattuna esim. Essven halpaan vaahtoon.

Kiitos vastauksista!

Jo, olen pinnallisesti tutustunut joihinkin tuotteisiin. Olen kuitenkin huomannut eroja eri merkkien välillä, kuten että skum Harald Nyborgista ja Biltemasta ei ole kovin mukavia käsitellä.

Olisin hyvin yllättynyt, jos mitään auringonvaloa osuisi skumiin paikan vuoksi. Hehe. :)

Haluan kuitenkin tuotteen, joka ei tule hauraaksi tai huonoksi jo parin vuoden jälkeen. Joten kysymykseni ehkä pitäisi olla, vaihteleeko käyttöikä eri valmistajien välillä.

Terveisin

Filip

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.