Moi
Ajattelin tarkistaa kokemuksia Biltema Multibondista.

Aion kiinnittää alumiinikehyksen (ulkoveistokselle) ja maalattuja liimapuurakenteita.

Erityisesti kokemuksia siitä, kellastuuko se ajan myötä vai ei. Tämä siksi, että en halua maalata saumaa.

Multibondin pitäisi vastata Tec7:ää, eikä sen pitäisi huomattavasti kellastua ajan kuluessa.

Joten kaikki kokemukset Multibondista ovat arvostettuja, erityisesti siitä, kellastuuko se huomattavasti ajan myötä.

ystävällisin terveisin
Tomas

Gulnar. Käytä Tec7 jos tiedät että se toimii. Eroaa niin vähän kr.

En olisi myöskään ottanut riskiä.
Käytin multibondia appivanhempieni luona saumaksi työtason ja tiskialtaan väliin.
Kesti kaksi vuotta!

Ulkona olen kokeillut Sikaflex 291:a, täysin arvoton, ei kestä auringonvaloa ja alkoi murentua vuoden jälkeen.
Uskon myös Tec7:ään, olen käyttänyt sitä melkein kaikkeen, mutta valitettavasti en ulkona.

• Tykkään
Jonzzo
  • Laddar…
Kiitos palautteesta, luulen että vältän Multibondia...

Törmäsin nyt myös Essve Akryl Flex 25%:iin, jonka ei myöskään pitäisi kellastua ja sen pitäisi toimia ulkona. Onko joku käyttänyt sitä ja tietääkö onko totta, että se ei kellastu ajan myötä?

Terveisin
Tomas

T towrse72 sanoi:
Kiitos palautteesta, luulen että vältän Multibondia...

Törmäsin nyt myös Essve Akryl Flex 25%:iin, jonka ei myöskään pitäisi kellastua ja jonka pitäisi toimia ulkona. Onko kukaan käyttänyt sitä ja tietääkö, onko totta, että se ei kellastu ajan myötä?

terv. Tomas
Tarkoitus käyttää kuivissa sisätiloissa?
En usko, että sinun pitäisi kitsastella tämän käyttöalueen suhteen, löydä siihen tarkoitukseen paras mahdollinen tiiviste, se tulee halvimmaksi pitkällä aikavälillä.

P
Peter2400 Peter2400 sanoi:
En olisi myöskään ottanut riskiä.
Käytin multibondia appivanhempieni luona saumata bänkskiva ja tiskiallas.
Kesti kaksi vuotta!
Mitä tapahtui?

P
Z zsimpey sanoi:
Gulnar. Käytä tec7:ää, jos tiedät, että se toimii. Hintaero on niin pieni kr.
Oletko kokeillut? Tec7 on vähintään kaksinkertaisesti kalliimpi kuin Multibond.

Erik_Hansson sanoi:
Mitä tapahtui?
Se kellastui ja mureni. Liimattiin silikonilla sen sijaan.

P
Ok, tuo ei kuulosta lainkaan hyvältä. Mietin miksi niin kävi.

Tec 7 on selvästi paras sinun tapauksessasi. Mielestäni hyvä silikoni on parempi, mutta ei puulle, koska sitä ei voi maalata.

Käytin mustaa ja harmaata multibondia pehmeänä saumauksena laattojen välillä uima-allasalueella viime kesänä. Näyttää edelleen kuin uudelta tähän mennessä. On tärkeää olla tarkkana valmistuspäivän suhteen. Pysyy hyvänä 1 vuosi valmistuspäivästä, lukee tuubeissa. Oli vaikea selvittää, milloin ne oli valmistettu. Kaupoissa olleet eivät voineet selvittää painettua merkintää. Lopulta sain selville, että ne oli leimattu vuosi+viikkonumerolla. Kaupoissa oli tuubeja, jotka olivat yli 1 vuotta vanhoja...

• Tykkään
1
  • Laddar…
Erik_Hansson sanoi:
Oletko testannut? Tec7 on vähintään kaksi kertaa kalliimpaa kuin Multibond.
Joo. Olin vähän nuuka kellarissa edellisessä talossa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.