10 474 lukukertaa ·
11 vastausta
10k lukukertaa
11 vastausta
Kokemuksia Biltema Multibondista - kellastuuko se?
Moi
Ajattelin tarkistaa kokemuksia Biltema Multibondista.
Aion kiinnittää alumiinikehyksen (ulkoveistokselle) ja maalattuja liimapuurakenteita.
Erityisesti kokemuksia siitä, kellastuuko se ajan myötä vai ei. Tämä siksi, että en halua maalata saumaa.
Multibondin pitäisi vastata Tec7:ää, eikä sen pitäisi huomattavasti kellastua ajan kuluessa.
Joten kaikki kokemukset Multibondista ovat arvostettuja, erityisesti siitä, kellastuuko se huomattavasti ajan myötä.
ystävällisin terveisin
Tomas
Ajattelin tarkistaa kokemuksia Biltema Multibondista.
Aion kiinnittää alumiinikehyksen (ulkoveistokselle) ja maalattuja liimapuurakenteita.
Erityisesti kokemuksia siitä, kellastuuko se ajan myötä vai ei. Tämä siksi, että en halua maalata saumaa.
Multibondin pitäisi vastata Tec7:ää, eikä sen pitäisi huomattavasti kellastua ajan kuluessa.
Joten kaikki kokemukset Multibondista ovat arvostettuja, erityisesti siitä, kellastuuko se huomattavasti ajan myötä.
ystävällisin terveisin
Tomas
En olisi myöskään ottanut riskiä.
Käytin multibondia appivanhempieni luona saumaksi työtason ja tiskialtaan väliin.
Kesti kaksi vuotta!
Ulkona olen kokeillut Sikaflex 291:a, täysin arvoton, ei kestä auringonvaloa ja alkoi murentua vuoden jälkeen.
Uskon myös Tec7:ään, olen käyttänyt sitä melkein kaikkeen, mutta valitettavasti en ulkona.
Käytin multibondia appivanhempieni luona saumaksi työtason ja tiskialtaan väliin.
Kesti kaksi vuotta!
Ulkona olen kokeillut Sikaflex 291:a, täysin arvoton, ei kestä auringonvaloa ja alkoi murentua vuoden jälkeen.
Uskon myös Tec7:ään, olen käyttänyt sitä melkein kaikkeen, mutta valitettavasti en ulkona.
Kiitos palautteesta, luulen että vältän Multibondia...
Törmäsin nyt myös Essve Akryl Flex 25%:iin, jonka ei myöskään pitäisi kellastua ja sen pitäisi toimia ulkona. Onko joku käyttänyt sitä ja tietääkö onko totta, että se ei kellastu ajan myötä?
Terveisin
Tomas
Törmäsin nyt myös Essve Akryl Flex 25%:iin, jonka ei myöskään pitäisi kellastua ja sen pitäisi toimia ulkona. Onko joku käyttänyt sitä ja tietääkö onko totta, että se ei kellastu ajan myötä?
Terveisin
Tomas
Tarkoitus käyttää kuivissa sisätiloissa?T towrse72 sanoi:
En usko, että sinun pitäisi kitsastella tämän käyttöalueen suhteen, löydä siihen tarkoitukseen paras mahdollinen tiiviste, se tulee halvimmaksi pitkällä aikavälillä.
Käytin mustaa ja harmaata multibondia pehmeänä saumauksena laattojen välillä uima-allasalueella viime kesänä. Näyttää edelleen kuin uudelta tähän mennessä. On tärkeää olla tarkkana valmistuspäivän suhteen. Pysyy hyvänä 1 vuosi valmistuspäivästä, lukee tuubeissa. Oli vaikea selvittää, milloin ne oli valmistettu. Kaupoissa olleet eivät voineet selvittää painettua merkintää. Lopulta sain selville, että ne oli leimattu vuosi+viikkonumerolla. Kaupoissa oli tuubeja, jotka olivat yli 1 vuotta vanhoja...
Klikkaa tästä vastataksesi