Aion käyttää mdf:stä valmistettuja ikkunalautoja, jotka ovat noin 400 mm syviä ja ajattelin kiinnittää ne seinään ruuvien avulla ja sitten tasoittaa ne. Maalari kuitenkin protestoi voimakkaasti, kun hän sai tietää siitä. Hän väitti, että ne tulevat näkymään ajan myötä.

Vinkkejä vaihtoehtoihin?

S
Mattiaz sanoi:
Aion asentaa MDF:stä tehdyt ikkunapenkit, jotka ovat noin 400 mm syvät ja kiinnitän ne seinään ruuveilla ja sitten tasoitan pinnan. Kuitenkin maalari huusi kovaan ääneen, kun hän kuuli tästä. Hän sanoi, että se tulee näkymään jonkin ajan kuluttua.

Vinkkejä vaihtoehdoista?
Kyllä, se voi näkyä jonkin ajan kuluttua.
Vinkki on MDF-ikkunapenkit, joissa on urat itsessään.
tällainen asennus
http://www.svedentra.se/system/visa...nu=24101&ActSubMenu=24118&ActSubSubMenu=26850

Kiinnitin ne kiinnitysaineella, tyyppi PL600, tosin vain 100 mm syvät, ovat pysyneet kuin kalliossa pian kaksi vuotta nyt. Sen sijaan ruuvasin kiinni "ala smygen", joka muuttui ikkunalaudaksi. Siellä upotin ja tasoitin. Siellä tasoite on kohonnut muutaman millimetrin (outoa?!), ei ole haljennut vaan vain kohonnut. Ei näy kovin hyvin kaikkien ruukkujen takia, harmi jos se tapahtuu sivu- ja yläsmygille.

Olen ruuvannut jalkalistat, ylä- ja sivupuolelta. Olen kittanut ja maalannut ilman, että voin nähdä mitään noin 1,5 vuoden jälkeen. Jos se on kestänyt näin kauan, sen pitäisi mielestäni kestää edelleen. Upotin ruuvit melko syvälle, mikä saattoi auttaa.

Upotin ruuvini oikein syvälle ja kitin aluksi Rep o fill -aineella ja lopuksi hienommalla kitillä. Ei näy mitään 2 vuoden jälkeen.

Sitten olen saanut vähän erilaisia vinkkejä :) Aion testata vähän ensin ennen kuin päätän.

Käytä PlasticPadding tai vastaavaa 2-komponenttikittiä, helppo hioa, ei koskaan laskeudu
useimmat puusepäntasoitteet ovat arvottomia verrattuna

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.