Mietin, onko tyhmää tasoittaa seinä eri vaiheissa? Haluaisin tasoittaa ensin valokatkaisimien ympäriltä niin, että ne ovat täysin valmiit, ja sitten levittää tasoitteen koko seinälle. Mutta onko riskiä, että tasoitettujen alueiden välille jää rumia saumoja, jotka näkyvät myöhemmin?

Onko yleisesti suositeltavaa tasoittaa kaikki yhdellä kertaa vai miten "ihmiset tekevät"? :)
 
Se toimii kittaus eri kerroilla...
 
  • Tykkään
peterwesterlund
  • Laddar…
Vaikka kittaus pistorasioiden ympärillä ei olekaan mikään ongelma saada suoraan mukaan.
 
Olen metodinen ja kun on ensimmäinen kerta, haluan tehdä yhden asian kerrallaan enkä halua tuntea stressiä siitä, että pitäisi tehdä kaikki kerralla.

Se meni kuitenkin hyvin, tasoite on kuivumassa/palamassa (tai miten nyt sanotaan) nyt. Tästä tulee varmaan tosi hyvä :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.