Hei!
On olemassa hyvin suuri vanha kirsikkapuu, joka on liian lähellä taloa. Kirsikat kasvavat kuitenkin liian korkealla, joten niihin ei pääse käsiksi, ja sitten kun ne putoavat, ne jäävät nurmikolle ja mätänevät houkutellen ampiaisia.
Joten tämä puu täytyy poistaa. Mietin, voisiko puulla olla jotain arvoa? Se on siis suuri puu, jonka runko on varmasti puolimetriä halkaisijaltaan. Pitäisikö etsiä joku, joka saattaisi olla kiinnostunut, vai kannattaisiko vain itse polttaa takassa?
Terveisin
Pagge