Hei, minulla on seinä, jossa on yksikerroksinen kipsilevy ja ajattelin vahvistaa sitä 10mm OSB-levyllä ja uudella 13mm kipsilevyllä... Miten sitten käy pistorasian kanssa, onko olemassa riittävän pitkiä renkaita?
 
P Pickadollen sanoi:
Tarkoitatko jatkorengasta laiteasennusrasialle? Niitä voi ostaa niin, että ”rasia” (renkaat) on seinän tasolla
[linkki]
Kyllä, sellaisia renkaita minä ajattelin. Onko niitä 23mm kokoisina?
 
BirgitS
Etkö aio poistaa vanhaa gipsskivaa?
Ovien ja ikkunoiden ympärillä on hankalaa, jos levennät seinää niin paljon.
 
BirgitS BirgitS sanoi:
Etkö aio poistaa vanhaa kipsilevyä?
Siitä tulee hankalaa ovien ja ikkunoiden ympärillä, jos rakennat seinää ulospäin niin paljon.
Sillä seinällä ei ole ovia tai ikkunoita. Vain yksi eluttag
 
N Navy36 sanoi:
Ja det var såna ringar jag tänkte på. Finns det såna på 23mm
En tiedä, ehkä voit yhdistää yhden 15 ja kaksi 4 :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.