1 497 lukukertaa ·
5 vastausta
1k lukukertaa
5 vastausta
Kipsilevyseinä
Hei, minulla on seinä, jossa on yksikerroksinen kipsilevy ja ajattelin vahvistaa sitä 10mm OSB-levyllä ja uudella 13mm kipsilevyllä... Miten sitten käy pistorasian kanssa, onko olemassa riittävän pitkiä renkaita?
Tarkoitatko lisäkehrät laitepesälle? Saatavana ostettavaksi niin, että ”pesä” (kehrät) ovat samalla tasolla seinän kanssa
https://www.elbutik.se/product.html...MIlaCaocaX7wIVgtayCh3CkAKBEAQYAiABEgI9jfD_BwE
https://www.elbutik.se/product.html...MIlaCaocaX7wIVgtayCh3CkAKBEAQYAiABEgI9jfD_BwE
Klikkaa tästä vastataksesi