Hei kaikki!
Voitteko auttaa minua tässä,
Minulla on seinä, joka on yksinkertaista kipsilevyä teräsrungolla. Olen ajatellut ripustaa 65-tuumaisen tv:n seinälle. Olen pyytänyt jotakuta katsomaan sitä ja hän sanoo, että se on mahdotonta. Onko hän oikeassa vai pitäisikö minun palkata joku muu?

KalleKe
Minulla oli teräksiset kulmat ja yksikipsi asunnossa. Toimi hyvin. Kunhan TV on kiinnitetty suoraan seinälle ilman kääntyvää varsi, se pitäisi olla rauhallista. Se oli lisäksi vanha litteä tv, joka oli melko raskas/paksu.

etsi kulmat ja vedä ruuvit/tulpat niiden läpi.

R Rony Karlsson sanoi:
Hei kaikki!
voitteko ystävällisesti auttaa minua tässä,
Minulla on seinä, joka on yksinkertainen kipsilevy teräsprofiililla. Olen ajatellut ripustaa 65 tuuman TV:n seinälle. Olen pyytänyt erään henkilön katsomaan sitä ja hän sanoo, että se on mahdotonta. Onko hän oikeassa vai pitäisikö minun palkata joku muu?
65” on ok, jos se on tasainen seinäkiinnike. T.s. ei ulos käännyttäviä käsivarsia jne. Käytä molly (levylaajennus) nyt, ei tulppia tai kiinnikkeitä niin se kestää (vähintään 4 kpl M6). Uusi 65” painaa normaalisti alle 20 kg. Käytä mielellään seinäkiinnikettä, joka on 60 cm leveä, jotta saat painon jakaantumaan. Jos voi paikantaa, missä tukiprofiilit kulkevat, on hyvä, jos voi vetää yhden ruuvin profiilin läpi myös varmuuden vuoksi..
(Työskentelen ammattilaisten äänen/kuvan parissa)

EddieHansson EddieHansson sanoi:
Muussa tapauksessa kiinnitä vanerilevy ja asenna tv siihen. Varmista, että käytät hyviä ruuviankkureita/mollya. Käytä hyviä työkaluja [linkki]
Vaneria käytimme, kun asensimme 60-90kg näytöt. Näyttö, joka painaa 16-20kg, on täysin turhaa. Haluaa mielellään, että näyttö on mahdollisimman lähellä seinää.

Olen niin kiitollinen vastauksistanne.
Tv on lg c1 oled, joka painaa noin 32 kg, ja soundbar, joka painaa 6 kiloa, joten yhteensä 38-40 kiloa tulee ripustaa seinälle. Mutta kuten ymmärrän vastauksistanne, sen pitäisi onnistua, kunhan on luova. Ja seuraavat seinäkiinnikkeet ovat suoria ja litteitä.

• Tykkään
Sealand
  • Laddar…
1 m6 Molly yksinkertaisessa kipsissä kestää varmaan noin 40 kg suoraan ulos, joten television ripustaminen, joka on kiinni seinässä, ei ole ongelma.

R Rony Karlsson sanoi:
Olen niin kiitollinen vastauksistanne.
TV on LG C1 OLED, joka painaa noin 32 kg, ja soundbar, joka painaa 6 kiloa, joten yhteensä 38-40 kiloa pitäisi ripustaa seinälle. Mutta kuten ymmärrän vastauksistanne, se pitäisi onnistua, kunhan ollaan luovia. Ja nenä seinäkiinnikkeet ovat suoria ja litteitä.
Se on paino sisältäen jalustan. Se painaa noin 25 kg ilman sitä. Soundbar kiinnitetään alle omilla kiinnikkeillään. Eli paino jakautuu suuremmalle alueelle ja useammille ruuveille. Joten mielestäni täysin vaaratonta.

O Odagan sanoi:
1 m6 Molly yksinkertaisessa kipsilevyssä kestää varmaan noin 40 kg suoraan ulos, joten tv:n ripustaminen, joka on kiinni seinässä, ei ole ongelma
Ei 40 kg olekaan riippuva poikkikuorma. Vetokuorma on tuskin puolet siitä. Essve ilmoittaa esim. 45 kg poikittain, 18 kg vetona. Tämä on kuitenkin ruuvin kestävyys. Seinällä on myös vaikutusta siihen, kuinka paljon se kestää. Tästä TS ei pitäisi kuitenkaan olla huolissaan tässä tapauksessa.

M mojjen sanoi:
Se on paino mukaan lukien jalusta. Se painaa noin 25 kg ilman. Soundbaren kiinnität sen alle omilla kiinnityksillään. Ts. paino jakautuu suuremmalle alueelle ja useammille ruuveille. Joten mielestäni täysin vaaratonta.
Hej Mojjen!
Yes TV painaa 24 kiloa ilman omaa jalustaa ja seinäkiinnike, johon aion ripustaa television, painaa 2 kiloa, joten kokonaispaino on 26 kiloa. Seinäkiinnikkeessä on mahdollisuus käyttöösi kaksi ruuvia molemmilla puolilla ja yksi keskellä, yhteensä viisi ruuvia.

Soundbaren aion ripustaa television alle, ja se painaa 6 kiloa, ja sen seinäkiinnike painaa 0,65 kg, joten yhteensä melkein 7 kiloa.

Luuletko, että tämä on mahdollista yksinkertaisella kipsilevyllä metallirungon kanssa? Vai pitäisikö minun ottaa käyttöön playwood seinälle ja sitten ripustaa päälle?

Kiitollinen palautteestanne.

R Rony Karlsson sanoi:
Hei Mojjen!
Yes TV painaa 24 kiloa ilman omaa jalustaa ja seinäkiinnikkeet, joihin ajattelin ripustaa tv:n, painavat 2 kiloa, joten kokonaispaino on 26 kiloa. Seinäkiinnikkeissä on mahdollisuus käyttää kahta ruuvia kummallakin puolella sekä yksi keskellä, joten yhteensä 5 ruuvia.

Soundbar ajattelin ripustaa tv:n alle ja se painaa 6 kiloa, ja sen seinäkiinnike painaa 0,65 kg, joten siinä on vajaalla 7 kilolla.

Uskoisitko, että tämä onnistuu yksinkertaisella kipsilevyseinällä ja teräskoolauksella, vai pitäisikö minun kiinnittää vaneri seinälle ja sitten ripustaa siihen?

Kiitos kommenteistanne
Jätä vaneri pois. Jos tämä olisi ollut ongelma, minulla olisi ollut huomattavasti suurempi ongelma. Noin 5-600 näyttöä ympäri maata viimeisten 15 vuoden aikana, epälukuinen määrä asennettu yksinkertaiselle kipsilevylle (Tietenkin kartoitettiin asennuksen yhteydessä asentajien toimesta). En ole koskaan kokenut kenenkään tippuvan:):cool:
Tarvitset vain 4 ruuvia, mutta keskelle oleva voidaan kiinnittää yhdellä ruuvilla pelkästään kipsiin, samalla kun merkittää muita reikiä.

HUOM Monet kiinnikkeet sisältävät sisäänrakennetun vesivaa'an, ÄLÄ KÄYTÄ sitä. Ne ovat erittäin epätarkkoja (Jopa monissa käyttöohjeissa mainitaan, että ne tulisi nähdä vain viitteellisenä. Maailman huonoin toiminto, pelkkää markkinointia......
Todella ikävää, kun tv on vinossa, sen huomaa jo muutaman millin.... Joten käytä hyvää vesivaakaa tai lasertasoa, jos sellainen on (Nyt kuitenkin käsitin, ettet itse ollut asentamassa)....

M mojjen sanoi:
Unohda vaneri. Jos tämä olisi ollut ongelma, minulla olisi ollut paljon suurempi ongelma. Esimerkiksi 5-600 näyttöä ympäri maata viimeisten 15 vuoden aikana, tuntemattomalla määrällä asennettuna yksinkertaiselle kipsille (Tietysti asennuksen aikana selvitetty asentajien toimesta). En ole koskaan nähnyt kenenkään putoavan:):cool:
Tarvitset vain 4 ruuvia. mutta keskimmäinen on aika hyvä kiinnittää ruuvilla vain kipsiin, samalla kun merkitset muut reiät.

HUOM Monet kiinnikkeet sisältävät vesivaa'an, ÄLÄ käytä sitä. Ne ovat äärimmäisen epätarkkoja (Jopa monissa niiden ohjekirjoissa lukee, että niitä tulee pitää vain ohjeellisina, Maailman huonoin ominaisuus, puhdasta markkinointia......
On todella ikävää, jos televisio on vino, sen huomaa jo muutaman millimetrin verran. Käytä hyvää vesivaakaa tai laseria, jos sinulla on. (Ymmärsin kuitenkin, ettet aio asentaa itse)....

.
Hei!
Tuhannet kiitokset perusteellisesta palautteestasi. Ei, saan apua käsityöläiseltä, joka auttaa minua asennuksessa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.