2 311 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Kipsilevy katoksessa?
Ajatus oli rakentaa carport, mutta sitten siitä tuli kaksinkertainen autotalli ilman portteja, sisäpuolelta kipsattu tavallisella kipsillä. Kysymys kuuluu, pitääkö meidän laittaa portit nyt talvella vai voiko porthål olla avoimena? Viime talvena minulla oli tavallinen kevytsuojapeite porthål:ssa, ja se toimi hyvin. Mutta nyt sitä käytetään carport:ina...ajatteleeko, että kipsilevyihin tulee kosteus ja home? Porthål on pohjoiseen päin.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 057 viestiä
Ne levyt, joihin voi sataa sisään porthålen kautta, voivat vahingoittua, mutta muut tulevat selviytymään talvesta.
Protte
Protte
Vaikutat itsevarmalta...omakohtaisesta kokemuksesta?
Ei tule satamaan sisään, sen sijaan olen huolissani siitä, että kosteus voi tunkeutua sisään tai tuuli voi puhaltaa kosteutta sisään carporttiin...yleisesti kosteaa tietyllä säällä...vähän kuin lämmittämättömässä kesämökissä...
Kysymys on, tuleeko tämä aiheuttamaan kipsin homehtumisen..
Ei tule satamaan sisään, sen sijaan olen huolissani siitä, että kosteus voi tunkeutua sisään tai tuuli voi puhaltaa kosteutta sisään carporttiin...yleisesti kosteaa tietyllä säällä...vähän kuin lämmittämättömässä kesämökissä...
Kysymys on, tuleeko tämä aiheuttamaan kipsin homehtumisen..
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 057 viestiä
En usko, että hometta muodostuu ilman ovia, mutta KUN on ovet eristyksellä ilman lämmitystä, on mahdollisuus, että tulee niin kosteaa, että hometta muodostuu.
Protte
Protte
Klikkaa tästä vastataksesi