891 lukukertaa ·
4 vastausta
891 lukukertaa
4 vastausta
Kipsilevy-höyrysulku-kipsilevy?
Hei,
Olen tekemässä kattavan remontin tiilitalossa vuodelta 1963. Sisäkaton pintakerros koostuu kipsistä + puupaneelista. Puupaneeli on nyt poistettu. Onko mahdollista laittaa kerros rakennusmuovia (höyrynsulku) nykyisen kipsilevyn päälle ja uusi kipsilevy sen päälle?
Muita asioita, jotka voivat olla hyvä tietää:
Itsevetoinen ilmanvaihto FTX:ään
Öljykattila muuttuu ilma-vesilämpöpumpuksi
Lisäeristys ullakolle
Olen tekemässä kattavan remontin tiilitalossa vuodelta 1963. Sisäkaton pintakerros koostuu kipsistä + puupaneelista. Puupaneeli on nyt poistettu. Onko mahdollista laittaa kerros rakennusmuovia (höyrynsulku) nykyisen kipsilevyn päälle ja uusi kipsilevy sen päälle?
Muita asioita, jotka voivat olla hyvä tietää:
Itsevetoinen ilmanvaihto FTX:ään
Öljykattila muuttuu ilma-vesilämpöpumpuksi
Lisäeristys ullakolle
T TheGame sanoi:
Jotta estetään lämpimän ilman pääsy ullakolle ja muuttuminen kondenssiksi. Kipsin päällä on eristys.T TheGame sanoi:
Ei ole kosteusriskejä laittaa sitä siihen, ja se on ainoa järkevä asia tehdä tapauksessasi, ellet halua purkaa enempää.Jpetter sanoi:
Hei,
Olen tekemässä täydellistä remonttia tiilitalossa vuodelta 1963. Sisäkaton pintamateriaali koostuu kipsistä + puupaneelista. Puupaneeli on nyt poistettu. Onko hyvä idea laittaa rakennusmuovi (höyrysulku) nykyisen kipsilevyn päälle ja uusi kipsilevy sen päälle?
Muut asiat, jotka saattavat olla mukava tietää:
Ilmanvaihto FTX:ään
Öljykattilasta ilmavesilämpöpumppuun
Lisälämmöneristys ullakolla
Klikkaa tästä vastataksesi