5 829 lukukertaa ·
15 vastausta
6k lukukertaa
15 vastausta
Kipsilevy 120 cm leveälle seinälle?
A
Allinug
Talon omistaja
· Västmanland
· 498 viestiä
Allinug
Talon omistaja
- Västmanland
- 498 viestiä
Kovan uurastuksen jälkeen kipsilevyjen asennuksessa on enää pieni seinä jäljellä, korkeus 240 cm, leveys 120 cm, joka tarvitsee kipsilevyn. Tässä seinässä on sekä ulkokulma että sisäkulma (se on vuoden 1968 kaapin takapuoli, johon pääsee eteisestä ulkopuolelta). Näyttää siltä, että tästä seinästä olisi vaikeaa saada siistiä ja tasaista ilman kipsilevyä (nyt siinä on lastulevy ulospäin) ja sisäkulmassa on melko suuri rako nyt.
Kuten kipsilevyt on nyt asennettu, kulmiin ei ole laitettu viistottuja kipsilevyn reunoja, vaan kipsilevyt on jaettu saadakseen suoran reunan kulmiin.
Voisi ajatella, että kipsilevy standardileveydellä 120 cm olisi täydellinen ehdokas tälle seinälle, mutta nyt tulemme kompanssikysymykseen:
Onko olemassa kipsilevyjä ostettavaksi, joilla ei ole viistottuja reunoja, vai mitä tehdään, kun koko kipsilevyn leveys tarvitaan? Otanko kipsilevyn sellaisenaan, jolloin saan viistotut reunat sekä sisä- että ulkokulmiin. Pitäisikö koko ja siisti kipsilevy murtaa saadakseen suorat reunat kulmiin? :x
En tiedä myöskään, onko tämän seinän keskellä paljonkaan mihin kiinnittää.. Mutta oletan, että on olemassa jokin runkorakenne, joka muodostaa kaapin rungon ainakin kulmissa.
Kuten kipsilevyt on nyt asennettu, kulmiin ei ole laitettu viistottuja kipsilevyn reunoja, vaan kipsilevyt on jaettu saadakseen suoran reunan kulmiin.
Voisi ajatella, että kipsilevy standardileveydellä 120 cm olisi täydellinen ehdokas tälle seinälle, mutta nyt tulemme kompanssikysymykseen:
Onko olemassa kipsilevyjä ostettavaksi, joilla ei ole viistottuja reunoja, vai mitä tehdään, kun koko kipsilevyn leveys tarvitaan? Otanko kipsilevyn sellaisenaan, jolloin saan viistotut reunat sekä sisä- että ulkokulmiin. Pitäisikö koko ja siisti kipsilevy murtaa saadakseen suorat reunat kulmiin? :x
En tiedä myöskään, onko tämän seinän keskellä paljonkaan mihin kiinnittää.. Mutta oletan, että on olemassa jokin runkorakenne, joka muodostaa kaapin rungon ainakin kulmissa.
Viimeksi muokattu:
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Leikkaa levy pitkin pituuttaan ja aseta vasen pala oikealle ja päinvastoin. Silloin saat upotukset keskelle.
Siloitat sen tavalliseen tapaan ja vedät sitten kahdella tasoituslastalla samanaikaisesti, yksi lasta kummallakin puolella ja asetat ne päällekkäin. Sitä pitää tehdä muutaman kerran ennen kuin oppii miten se kannattaa tehdä, mutta sitten siitä tulee todella hyvää.
