Ei se ikinä tule hyväksi. Tee uudestaan, tee se itse ja tee oikein!
/T
 
Teit vinoja kattoja kipsillä itse ensimmäistä kertaa elämässäni vuosi sitten. Ei se silloinkaan mennyt niin huonosti... Ja olen kaukana käsityöläisestä.
Oletko maksanut siitä?
 
Lainaten TS;

repsej sanoi:
Ei, he ovat jättäneet rakennuksen ilman korvausta! // repseJ
Onnea! Tollot...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.