Swappe #16 Jäsen · 295 viestiä 15 huh 2013 klo 16:07 Swappe Jäsen 295 viestiä 15 huh 2013 klo 16:07 #16 Ei se ikinä tule hyväksi. Tee uudestaan, tee se itse ja tee oikein! /T
gadu^ #17 Jäsen · Västra Götaland · 2 069 viestiä 16 huh 2013 klo 20:03 gadu^ Jäsen Västra Götaland 2 069 viestiä 16 huh 2013 klo 20:03 #17 Teit vinoja kattoja kipsillä itse ensimmäistä kertaa elämässäni vuosi sitten. Ei se silloinkaan mennyt niin huonosti... Ja olen kaukana käsityöläisestä. Oletko maksanut siitä?
Teit vinoja kattoja kipsillä itse ensimmäistä kertaa elämässäni vuosi sitten. Ei se silloinkaan mennyt niin huonosti... Ja olen kaukana käsityöläisestä. Oletko maksanut siitä?
slacker #18 Työkaluhullu · Stockholm · 4 003 viestiä 16 huh 2013 klo 20:10 slacker Työkaluhullu Stockholm 4 003 viestiä 16 huh 2013 klo 20:10 #18 Lainaten TS; repsej sanoi: Ei, he ovat jättäneet rakennuksen ilman korvausta! // repseJ Onnea! Tollot...
Lainaten TS; repsej sanoi: Ei, he ovat jättäneet rakennuksen ilman korvausta! // repseJ Onnea! Tollot...