996 lukukertaa ·
5 vastausta
996 lukukertaa
5 vastausta
Kipsi ja betoni
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Tervetuloa Byggahus-sivustolle!
Oletko varma siitä, että se on betoniseinä? Minun on vaikea kuvitella, että betoniseinällä olisi kosteus- tai paloturvallisuusongelmia. Kipsiä käytetään yleisesti palosuojauksena. Jos seinä on rapattu tiiliseinä, esim. savupiippu, on syytä olla hieman varovainen, muuten en näe muita ongelmia kuin kipsin kiinnittämisen vaikeudet. On helpompaa, jos ensin asennetaan naulalattalista.
Oletko varma siitä, että se on betoniseinä? Minun on vaikea kuvitella, että betoniseinällä olisi kosteus- tai paloturvallisuusongelmia. Kipsiä käytetään yleisesti palosuojauksena. Jos seinä on rapattu tiiliseinä, esim. savupiippu, on syytä olla hieman varovainen, muuten en näe muita ongelmia kuin kipsin kiinnittämisen vaikeudet. On helpompaa, jos ensin asennetaan naulalattalista.
Liimasin remonttikipsin suoraan betoniseinään portaikossa. Tuli todella hyvä.
Ihan varma, että se on betoni. Minulla on kaasu-uuni sen seinän vieressä, siksi epäröin kipsilevyn käyttöä. Mutta eikö sillä olekaan merkittävää roolia? Pitäisikö minun myös laittaa joku suojamatto kipsin ja betonin väliin?J justusandersson sanoi:Tervetuloa Byggahus-sivustolle!
Oletko varma, että se on betoniseinä? Minun on vaikea kuvitella, että betoniseinässä olisi kosteus- tai palo-ongelmia. Kipsiä käytetään paljon palonsuojaavana päällysteenä. Jos seinä on rapattu tiiliseinä, esimerkiksi savupiippu, on syytä olla hieman varovainen, muuten en näe mitään muita ongelmia kuin hankaluudet kiinnittää kipsiä. On helpompaa, jos laittaa ensin naulauslatat.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Liimata kipsi suoraan betonin, kuten TotalControl ehdottaa, on yleensä yksinkertaisin tapa. En kuitenkaan pidä pelkkää kipsiä sopivana materiaalina takan taakse. Siinä tapauksessa sinun on päällystettävä levy kaakeleilla takan läheisyydestä.
Talon omistaja
· Jönköping
· 5 866 viestiä
On olemassa palokipsiä. Mutta kaakelit sen päällä ovat itsestään selvä - muuten ei voi pitää puhtaana.
Klikkaa tästä vastataksesi