Olen keskellä helmipaneelin ja rinnanlistan asennusta eteisessämme, olen tähän mennessä käyttänyt liimamassaa, joka on toiminut erinomaisesti. Olen kuitenkin kohdannut pienen ongelman yhdellä seinällä rinnanlistan asennuksessa, koska seinä on todella epätasainen, ero on niin merkittävä, että listaa ei voi painaa paikoilleen voimaa käyttäen ja antaa liiman tehdä tehtävänsä.
Tuntuu siltä, että minulla on kolme vaihtoehtoa:
1: Naulata lista, vaihtoehto johon kallistun vähiten. Yksinkertaisesti siksi, että mikään muu ei ole naulattu ja vaatisi jotain näkyvämpää pitämään rinnanlistan paikoillaan (kun se haluaa taipua ulospäin tietyissä kohdissa).
2: Hioa listaa takaa saadakseni se mukautumaan seinän epätasaisuuksiin, koska rinnanlista on suhteellisen siro, tämä ei myöskään tunnu optimaaliselta vaihtoehdolta, koska minulla ei ole liikaa pelivaraa.
3: Täyttää raot ohuemmilla listoilla, jotka liimataan tai naulataan ensin kiinni, ja sitten rinnanlista voidaan liimata päälle. Sitten saumaus päälle, jotta se olisi tasainen. Tämä vaikuttaa kyllä siltä, että se olisi ratkaisuna vain "kotinikkari" (minä) ratkaisisi?
Mitä mieltä ovat muut? Onko muita vaihtoehtoja, joita en ajattele?
Montageliima ja naulauspistooli. Sitten sinun täytyy kitata naulanreiät ennen maalausta. Se tulee silti rakoilemaan vähän seinää vasten joissakin kohdissa, mutta jos vedät sen pehmeällä tiivistemassalla, se ei näy maalauksen jälkeen.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.