Aion asentaa puulattian betonilattian päälle. Ylhäältä alaspäin rakenne on seuraava: 14 mm dalafloda lattia, vaneri (puulattian kiinnittämistä varten), ikääntymätön muovi, betoni.
Kysymykseni on, täytyykö vaneri kiinnittää betoniin?
(Pieni asia tehdä, mutta en pidä ajatuksesta tehdä muoviin paljon reikiä vanerin kiinnittämistä varten.)