Olemme asentamassa yläskaappeja kylpyhuoneeseen. Olemme poranneet reikiä ja vaikuttaa siltä, että kyseessä on kipsilevy, jossa on laatta päällä. (Emme ole löytäneet tukirakenteita) Olemme ostaneet 3 runkoa Ikeasta, 60 cm, 20 cm ja 40 cm, sekä asennuskiskon, jonka olemme asentaneet seinälle kaappien ripustamista varten. Kisko on kiinnitetty 6 laajennusruuvilla seinään. Mietin, kuinka paljon tämä kestää? Eli kyseessä on 3 yläskaappia kylpyhuonetarvikkeilla. Kuinka paljon kipsiseinä laatalla kestää, kun ripustetaan asennuskisko ja 3 runkoa?

Åsa Lund
Se tyyppi expanderar, joka sinulla on, uskoakseni on ns. Mollyplugg. Voit luultavasti googlata, millaista kuormitusta ne kestävät, sitä en tiedä. Onnea matkaan!

Åsa Lund Åsa Lund sanoi:
Kokeilemallasi tiilellä käytetään varmaankin ns. Mollykiilaa. Voit varmasti googlettaa, kuinka paljon ne kestävät, en tiedä sitä itse. Onnea!
Kyllä, se on varmasti tiedossamme :) ajattelin enemmän itse kipsilevyä, jossa on laatat, kuinka paljon se kestää. Olen kuullut tarinoita kipsilevyistä, jotka ovat antaneet periksi, kun ne ovat kantaneet liian raskaita kuormia...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.