5 424 lukukertaa ·
10 vastausta
5k lukukertaa
10 vastausta
Kiinnitä sisäkatto, mitat?
Aion tehdä sisäkaton runkoa ja olen lukenut, että 60cc riittää, vaikka levyt ovat 30 cm?
Miten etenen parhaiten? Aloitanko kummaltakin seinältä ja rungotan keskelle päin vai teenkö sen vain yhdeltä puolelta?
Miten etenen parhaiten? Aloitanko kummaltakin seinältä ja rungotan keskelle päin vai teenkö sen vain yhdeltä puolelta?
Tyyppi kuin huntonit mutta ne ovat nimeltään jotain muuta mitä en nyt muista🤔
Tarkoitatko, että minun pitäisi asentaa koolaukset poikittain eikä huoneen suuntaisesti?
K
Kallebo
Omatoimirakentaja
· Skåne
· 3 052 viestiä
Kallebo
Omatoimirakentaja
- Skåne
- 3 052 viestiä
Näin se on asennettu niihin taloihin, joissa olemme asuneet. Mutta jos sinulla on pitkä kapea huone, saattaa olla tyylikkäämpää asentaa ne toisin päin. Etkö saanut mukaan ohjeita?
Huomasin, että molemmat tavat ovat edustettuina YouTube:ssa. Googlaa "montering innertak"
Huomasin, että molemmat tavat ovat edustettuina YouTube:ssa. Googlaa "montering innertak"
Jotkut merkit ovat ok s600:lla, jos kattopaneelit asennetaan poikittain rimoitukseen, jos ne pitää asentaa rimoituksen suuntaisesti, s300 on luonnollisesti tarpeen.
Lue asennettavan katon ohjeet.
Lue asennettavan katon ohjeet.
Olen juuri asentanut kattopaneelit cc60:een, ruuvasin ne kiinni pitkältä sivulta koolausta pitkin ja lähdin siitä, että halusin, että katto lampun kohdalla on keskellä kokonainen levy, ja sitten mittasin ulospäin nähdäkseni, ettei lopuksi jää liian pientä saumapalaa.
Klikkaa tästä vastataksesi