Aion tehdä sisäkaton runkoa ja olen lukenut, että 60cc riittää, vaikka levyt ovat 30 cm?

Miten etenen parhaiten? Aloitanko kummaltakin seinältä ja rungotan keskelle päin vai teenkö sen vain yhdeltä puolelta?

kulle
Jos laatat ovat 30, sinun täytyy puhdistaa 30
Minkä tyyppisiä laatat ovat?

Tyyppi kuin huntonit mutta ne ovat nimeltään jotain muuta mitä en nyt muista🤔

K
Aja yhdeltä suunnalta. Sinähän asetat laatat vinottain harvakuuteen nähden, joten silloin cc:llä ei ole merkitystä?

Tarkoitatko, että minun pitäisi asentaa koolaukset poikittain eikä huoneen suuntaisesti?

K
Näin se on asennettu niihin taloihin, joissa olemme asuneet. Mutta jos sinulla on pitkä kapea huone, saattaa olla tyylikkäämpää asentaa ne toisin päin. Etkö saanut mukaan ohjeita?

Huomasin, että molemmat tavat ovat edustettuina YouTube:ssa. Googlaa "montering innertak"

S
cc30. mutta katso mitä tillverkija kirjoittaa

Jotkut merkit ovat ok s600:lla, jos kattopaneelit asennetaan poikittain rimoitukseen, jos ne pitää asentaa rimoituksen suuntaisesti, s300 on luonnollisesti tarpeen.
Lue asennettavan katon ohjeet.

S
larsbj sanoi:
Jotkut merkit sallivat s600:n, jos kattopaneelit asennetaan vaakasuunnassa, mutta jos ne asennetaan pystysuunnassa, tarvitaan tietenkin s300. Lue asennusohjeet kyseessä olevalle katolle.
suosittelen cc 300

Älä unohda asettaa kahta ensimmäistä sääntöä hieman tiukemmin, jotta et saa grippaa puolikkaan säännön leveydellä.

Olen juuri asentanut kattopaneelit cc60:een, ruuvasin ne kiinni pitkältä sivulta koolausta pitkin ja lähdin siitä, että halusin, että katto lampun kohdalla on keskellä kokonainen levy, ja sitten mittasin ulospäin nähdäkseni, ettei lopuksi jää liian pientä saumapalaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.