3 403 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Kiinnitä 32 tuuman TV kipsiseinään
Hei!
Olen ostanut seinäkiinnikkeen 32-tuumaiselle televisiolleni. Seinäteline ei ole säädettävissä tai liikutettavissa. Seinän, johon aion kiinnittää television, on tehty kipsistä, enkä ole onnistunut selvittämään, missä palkit sijaitsevat. Televisio painaa 8,5 kg ja ruuvinreikien mitat ovat 200mm x 200mm. Olen tutkinut hieman netistä erilaisia menetelmiä, kuten vanerilevyn tai vastaavan laittamista seinän ja television väliin saadaksesi lisää vakautta.
Mietin, mitä suositellaan.
Olen ostanut seinäkiinnikkeen 32-tuumaiselle televisiolleni. Seinäteline ei ole säädettävissä tai liikutettavissa. Seinän, johon aion kiinnittää television, on tehty kipsistä, enkä ole onnistunut selvittämään, missä palkit sijaitsevat. Televisio painaa 8,5 kg ja ruuvinreikien mitat ovat 200mm x 200mm. Olen tutkinut hieman netistä erilaisia menetelmiä, kuten vanerilevyn tai vastaavan laittamista seinän ja television väliin saadaksesi lisää vakautta.
Mietin, mitä suositellaan.
Remontoija
· Näverkajakens födelseort
· 797 viestiä
Aja mollyn kanssa
Jos en väärin muista, m5 molly pitäisi kestää 50 kg kuorman.
Jos en väärin muista, m5 molly pitäisi kestää 50 kg kuorman.
Jos haluat löytää reglarna, voit ostaa hieman vahvempia magneetteja ja liu'uttaa niitä seinän yli, niin ne tarttuvat kipsilevyn ruuveihin/nauloihin
http://m.clasohlson.com/se/Neodymmagnet/31-1467
http://m.clasohlson.com/se/Neodymmagnet/31-1467
Suoraan kipsilevyyn mollyn kanssa, niin olisin tehnyt. Erilaiset kiinnitysbeslag Pear4Life linkittää toimivat myös, mutta Molly antaa minulle turvallisuuden tunteen tällaisissa tapauksissa. Neljällä M5-mollylla voivat jopa keskikokoiset lapset kiivetä TV:n päälle ilman riskiä.
Itse asiassa Molly tulisi asentaa Mollypihdeillä (saatavilla eri malleina ja ulkonäköinä) jotta se varmasti olisi hyvä ja kestäisi täyden määritetyn kuormansa. Saatavilla on yleensä edullisia lajitelmalaatikoita, joissa on sekä pihdit että muutamia mollyn mittoja monissa paikoissa.
Käytä oikean pituista mollyplugia seinällesi, mollyja on saatavilla sekä yksittäisiin että kaksinkertaisiin kipsilevyseiniin. Ja myös kolminkertaisiin kipsilevyseiniin, mutta ne mollyplugien ovat harvinaisia ja hieman vaikeampi löytää.
Itse asiassa Molly tulisi asentaa Mollypihdeillä (saatavilla eri malleina ja ulkonäköinä) jotta se varmasti olisi hyvä ja kestäisi täyden määritetyn kuormansa. Saatavilla on yleensä edullisia lajitelmalaatikoita, joissa on sekä pihdit että muutamia mollyn mittoja monissa paikoissa.
Käytä oikean pituista mollyplugia seinällesi, mollyja on saatavilla sekä yksittäisiin että kaksinkertaisiin kipsilevyseiniin. Ja myös kolminkertaisiin kipsilevyseiniin, mutta ne mollyplugien ovat harvinaisia ja hieman vaikeampi löytää.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kiinnittää sisäkatto ruuveilla, naulaimella vai hakasella?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Vilken servisventil för att kunna dränera vattenslang under mark PEM32
Vatten & Avlopp -
Fästanordning runt takstol
Hustillverkare -
Hur funkar fasta knäskydd på snickarbyxorna?
Verktyg & Maskiner -
32 tuuman taulutelevisio kipsiseinällä
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka