Aiemmin annettiin linkki trappujoittajiin. Lisää ehdotuksia toivotaan (olen käynyt läpi linkin toimittajat). Etsin tyylikästä kierreportaita ;).

Hei
Katso Nilenfors trappindustri 0371 alue
Ystävällisin terveisin ;D

swede sanoi:
Hej
Kolla på Nilenfors trappindustri 0371 området
Valitettavasti, Nilenfors ei tee kierreportaita. :( Mailaa minulle niin katsotaan voinko auttaa sinua. ;)
::) Sinänsä olen kierreportaita vastaan, koska ne ovat niin epäkäytännöllisiä. ::)

Immobil sanoi:
Tyvärr, så gör inte Nilenfors spiraltrappor. :( Maila mig så ska jag se om jag kan hjälpa dig. ;)
::) I.o.f.s. är jag motståndare till spiraltrappor eftersom de är så opraktiska. ::)
Jag skall fråga Nilenfors då jag bor granne med honom
Du skall få svar senare idag
Mvh ;D

swede sanoi:
Minun täytyy kysyä Nilenforsilta, koska asun hänen naapurissaan
:o Vai niin, hauskaa!! Minäkin tunnen hänet. Terveisiä hänelle minulta (Matz Sölvesborgista)!! :D

Immobil sanoi:
:o Va, hauskaa!! Tunnen hänet myös. Kerro hänelle terveisiä minulta (Matz Sölvesborgista)!! :D
Joo, teen niin, luulen että he mökissään Värnamon ulkopuolella, aion tarkistaa hänen tilverkning
Terveisin ;D

OK ... mutta nyt käy ilmi, että siitä ei tulekaan kierreportaat ;D

mutta se voi tietysti olla kiinnostavaa jollekin muulle ... ;)

Immobil sanoi:
:o Vau, kivaa!! Minäkin tunnen hänet. Kerro hänelle terveisiä minulta (Matz Sölvesborgista)!! :D
Hei, sinulla on terveisiä Nilenforsilta, puhuin hänen kanssaan tänään, olet oikeassa he eivät tee kierreportaita ;D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.