Meillä on kevytbetoniseinä. Haluamme päällystää sen materiaalilla, niin että se näyttää muuratulta kiveltä tai joltakin vastaavalta. Nyt se näyttää maalatulta rapatulta pinnalta. "Päällysteen" ei tulisi olla paksu. Seinän edessä on vuolukivitakka. Etäisyys takan ja seinän välillä on noin 8-10 cm. Materiaaliehdotuksia.