Hei! Onko tämä hometta luulet? Revin kipsilevyjä kellarissa, joissa näyttää siltä, että ne on naulattu suoraan seinään ilman ilmarakoa tai vastaavaa. Olen puremassa esiin betonia.

Näyttääkö seinä OK:lta? Ajattelin ehkä vain puhdistaa sen myöhemmin. Levyt näyttävät olevan hometahroilla?
 
  • Gyproc-seinä, jossa on mahdollisesti mustahometta ja halkeamia, paljastuu kellarissa purkamisen aikana. Maali ja kipsi osin irronneet.
  • Kipsilevy irrotettuna seinästä kellarissa, paljastaen betonia, jossa merkkejä vauriosta ja mahdollisesta homeesta.
  • Kellarin betoniseinää, josta on poistettu kipsilevyjä; lattialla on palasia ja mahdollisia kosteus- tai homejälkiä seinässä.
Ehkä sillä ei ole väliä nyt kun he ovat poissa ja teette oikein.
 
  • Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Ehkä se, sillä ei ole väliä nyt kun he ovat poissa ja te teette oikein.
Kiitos palautteesta! Tuntuu oikealta. Löysin myös yhden ulkoseinän, joka on tehty puupalkeilla.. Ei kovin järkevää.
 
  • Rikki mennyt seinän kulma, paljastaa puurungon ja vaurioitunutta eristettä, ympärillä lohkeilevaa rappausta.
D Deboerak sanoi:
Kiitos palautteesta! Tuntuu oikealta. Löysin myös yhden ulkoseinän, joka on rakennettu puukoolauksella.. Ei kovin fiksua.
Yäk, ja sitten vielä muovi siihen, ihana 70-luku!
 
  • Tykkään
Deboerak
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Urk, ja sitten muovia päälle, ihana 70-luku!
Hmm, mitä sanotte. Pitäisikö minun valita tasoitettu seinä vai käyttääkö Metalli rankoja ja kipsiä? Kumpi on edullisempaa?

Huone on noin 15 neliömetriä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.