Hei! Onko tämä hometta luulet? Revin kipsilevyjä kellarissa, joissa näyttää siltä, että ne on naulattu suoraan seinään ilman ilmarakoa tai vastaavaa. Olen puremassa esiin betonia.
Näyttääkö seinä OK:lta? Ajattelin ehkä vain puhdistaa sen myöhemmin. Levyt näyttävät olevan hometahroilla?