2 412 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Kellarikorjaus..
Hei, uusi "kirjoittaja" foorumilla, olen kuitenkin lukenut aika paljon.
Aion ottaa kellarini työn alle sen jälkeen, kun olen poistanut parketin ja kipsilevyt seinistä…
Ajattelin laittaa laatat lattialle ja rapata seinät, sitten maalata silikaattimaalilla…
Nyt kysymykseni, onko jokin erityinen laasti tai rappaustuote, jota pitäisi valita..? Ajattelen, että sen pitäisi hengittää jne...
Talo on rakennettu -79, lecatiilit kellarin seinille. Talo eristetty isodränillä kolme vuotta sitten...
Ajatuksia ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan!
Aion ottaa kellarini työn alle sen jälkeen, kun olen poistanut parketin ja kipsilevyt seinistä…
Ajattelin laittaa laatat lattialle ja rapata seinät, sitten maalata silikaattimaalilla…
Nyt kysymykseni, onko jokin erityinen laasti tai rappaustuote, jota pitäisi valita..? Ajattelen, että sen pitäisi hengittää jne...
Talo on rakennettu -79, lecatiilit kellarin seinille. Talo eristetty isodränillä kolme vuotta sitten...
Ajatuksia ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan!
Hei
fixi on aina diffuusiolle avoin, joten siitä ei voi erehtyä, mutta on tärkeää saada hyvä ankkurointi betonin kanssa, hioa ja pohjustaa lattia niin, että fixi saa hyvän tartunnan. Seinille olisin käyttänyt B-laastia, koska sinulla on leka-seinä, joten siitä tulee hyvä ja kestävä pinta.
fixi on aina diffuusiolle avoin, joten siitä ei voi erehtyä, mutta on tärkeää saada hyvä ankkurointi betonin kanssa, hioa ja pohjustaa lattia niin, että fixi saa hyvän tartunnan. Seinille olisin käyttänyt B-laastia, koska sinulla on leka-seinä, joten siitä tulee hyvä ja kestävä pinta.
Huippua, kiitos vastauksesta! Mitä tulee primeriin, olen lukenut, täällä foorumilla, että se ei yleensä ole diffuusion avointa, minkä vuoksi sitä ei pitäisi käyttää kellarin lattialla..? Onko olemassa d.avointa primeria?
Koska olet uusinut salaojituksen (toivottavasti) ja eristänyt ulkopuolelta, sinun ei pitäisi saada ongelmia betonilaattaan tulevan kosteuden kanssa,
Se on pääasia, kun kyse on kellarien kosteudesta ja pintakerroksista, jotka eivät kestä.
Sitten olet valinnut pintakerroksia, jotka ovat epäorgaanisia, mikä on paras valinta.
Kaikilla pohjustusaineiden toimittajilla on diffuusioavoimia vaihtoehtoja, weber, finja jne..
Se on pääasia, kun kyse on kellarien kosteudesta ja pintakerroksista, jotka eivät kestä.
Sitten olet valinnut pintakerroksia, jotka ovat epäorgaanisia, mikä on paras valinta.
Kaikilla pohjustusaineiden toimittajilla on diffuusioavoimia vaihtoehtoja, weber, finja jne..
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kuinka korjaan parhaiten vajonneen mökin ja kostean kellarin
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Korjaa kellarissa, kuinka korjata nämä vahingot
Korjata viemäri kellarissa lattialämmityksen alla?
Fixa duschutrymmet i källaren.
Badrum -
Kuinka korjaan kellarin rappauksen?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka