2 100 lukukertaa ·
18 vastausta
2k lukukertaa
18 vastausta
Keksiä tiilillä?
Hei!
Minä ja tyttöystäväni olemme purkamassa vapaa-ajan asuntoa rakentaaksemme uuden pysyvän asunnon.
Olemme juuri purkaneet savupiipun ja mietimme, mitä tehdä tiilillä. Niitä on kertynyt jonkin verran, monet ehjänä mutta monet ovat saaneet pieniä iskuja ja jotkut ovat murskaantuneet.
Ajatuksia on ollut myydä? Käyttää täyttömaana uuden talon perustuksessa? Vai viedä kaatopaikalle?
Mitä mieltä olette, voiko siitä ansaita rahaa - jos ei, kelpaako se täytteeksi?
Kiitos etukäteen ja mukavaa päivää!
Minä ja tyttöystäväni olemme purkamassa vapaa-ajan asuntoa rakentaaksemme uuden pysyvän asunnon.
Olemme juuri purkaneet savupiipun ja mietimme, mitä tehdä tiilillä. Niitä on kertynyt jonkin verran, monet ehjänä mutta monet ovat saaneet pieniä iskuja ja jotkut ovat murskaantuneet.
Ajatuksia on ollut myydä? Käyttää täyttömaana uuden talon perustuksessa? Vai viedä kaatopaikalle?
Mitä mieltä olette, voiko siitä ansaita rahaa - jos ei, kelpaako se täytteeksi?
En haluaisi ostaa purettua tiiltä. Miettikää sen sijaan, mitä voisitte itse tehdä sillä. Rakentaa jotain, esimerkiksi puu-uunin?J jonasfin sanoi:Hei!
Olemme juuri purkaneet savupiipun ja mietimme, mitä tehdä tiileillä. Niitä on jäänyt jonkin verran, monet ehjiä mutta monet vähemmän kolhuja saaneita ja jotkut jauhettuja.
Ajatuksia on ollut myydäkö? Käyttää täytteenä uuden talon perustuksessa? Tai viedä kaatopaikalle?
Mitä mieltä olette, voiko siitä saada rahaa - jos ei, riittääkö se täytteeksi?
Älä heitä niitä pois, sillä on olemassa käytettyjen markkinat ja monet haluavat vanhan ulkonäön, esim. sisäseinän tehosteseinäksi 😊J jonasfin sanoi:Hei!
Minä ja tyttöystäväni olemme purkamassa vapaa-ajan asuntoa rakentaaksemme uuden ympäri vuoden asuttavan kodin.
Olemme juuri purkaneet savupiipun ja pohdimme, mitä tekisimme tiilille. Niitä on tullut melko paljon, monet ovat ehjiä, mutta monet ovat saaneet pieniä osumia ja jotkut ovat murskautuneet.
Olemme miettineet, voisiko ne myydä? Käyttää täyttömaana uuden talon perustuksissa? Tai viedä kaatopaikalle?
Mitä luulet, voisiko siitä saada muutaman euron - jos ei, kelpaako se täytteeksi?
Kyllä, on vaikea ymmärtää, miksi on tärkeää tietää tarkalleen mistä purkutiilet ovat peräisin. Lisäksi datja ei ollut myöskään antanut mitään syytä miksi ei halua koskaan olla tekemisissä purkutiilien kanssa, eikä minulla ole aavistustakaan, miten datjan ajatukset kulkivat.D datja sanoi:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 982 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 982 viestiä
Ei, sanoin, etten ostaisi käytettyjä tiiliä. Lue mitä kirjoitan. Olen itse joskus käyttänyt vanhoja tiilejä.lunnabo sanoi:
Vauhdissa?
Hei!S sinuslinus sanoi:
Miten voimme parhaiten selvittää sen? Onko ulko- ja sisäosissa eri tiilejä? Se on vapaa-ajan asunto, joka on ollut talvisin kylmänä.
Luulen, että näin leiman ”ÅBY” yhdessä tiiliskivessä, jos se auttaa