12 630 lukukertaa ·
3 vastausta
13k lukukertaa
3 vastausta
KC rappaus vai "tavallinen"??
Olen yrittänyt lukea läpi suurimman osan Finjan verkkosivustosta koskien rappausta. Ja että nykyään käytetään "tavallista" rappausta, jota he vain kutsuvat rappauslaasti A, B tai C. Ja sitten sanotaan, että KC käytetään siellä, missä aiemmin on rapattu KC-laastilla. Miten tiedän sen?? Aion vain hienorapittaa niin, että pinnasta tulee sileä nykyisen karkeasti rapatun pinnan sijaan. Mikä rappaustyyppi on sopivin? Seinät ovat kellarissa ja siitä tulee kylpyhuone, mutta näissä seinissä ei ole kosteussulkua, koska suihkuun on pitkä matka.
Tavallinen C-seos toimii hyvin. Myös B, mutta pidä mielessä, että kyseisen laastin kivenkoko on noin 3mm. Joten jos laastoit ohuelti, käytä C-seosta. Muista myös, että seinät eivät tule olemaan pinnoitettavissa ennen kuin noin kuukauden kuluttua huonelämpötilassa.
Tai voit aina tasoittaa märkätilatasoitteella, jos et tarvitse tasoittaa paksuja kerroksia.
Soita Finjalle ja pyydä saada puhua Magnus Rosenbergin kanssa. Tein itse niin äskettäin koskien rapattuja kylpyhuoneeni seiniä ja sain loistavaa palvelua!
Tai voit aina tasoittaa märkätilatasoitteella, jos et tarvitse tasoittaa paksuja kerroksia.
Soita Finjalle ja pyydä saada puhua Magnus Rosenbergin kanssa. Tein itse niin äskettäin koskien rapattuja kylpyhuoneeni seiniä ja sain loistavaa palvelua!
Kiitos siitä. Täytyy ostaa muutama säkki puts c huomenna sitten. Ei haittaa, että kestää kuukauden ennen kuin siihen saa päällysteen. Sitten saa vähän hengähdystaukoa pohtia, millasta päällystettä pitäisi olla. ;D ;D
Maxit 135 (Putsbruk C hand)
Erittäin kätevä ja helppo käyttää.
Helppo saada hienohiottu pinta.
Erittäin kätevä ja helppo käyttää.
Helppo saada hienohiottu pinta.
Klikkaa tästä vastataksesi