Joidenkin kehon osien ei halua vahingoittuvan! Mutta onko kehys todella kovalevystä ja aaltopahvista? Harmi! Tarvitsen hyvän ja yksinkertaisen ratkaisun!
Pois lukien, että saatavilla on uskomattomia määriä vaneria eri laaduissa ja paksuuksissa, paljon kantavuutta sijaitsee itse rakenteessa. Sinun tulee tehdä kunnollinen piirustus siitä, miten olet suunnitellut, niin voimme antaa vinkkejä ja neuvoja siitä, toimiiko se järkevästi vai ei.
Kallax-hyllyköt voivat ehkä kestää 6-vuotiaan, mutta tuskin paljon muuta, ja eivät pitkällä tähtäimellä. En myöskään usko, että siitä tulee kovin tyylikästä.
Kiitos kaikista näkemyksistä! Kuten usein, oikoreitit näyttävät johtavan harhaan, joten luovun siitä ajatuksesta. Olisin mielelläni ostanut tikkaat, mutta ne tuntuvat niin epäreilun kalliilta!
Minulla on kuitenkin jäljellä 170x45 sääntö + osa massiivisista männystä tehdyistä lattialankuista. Voisiko niitä käyttää portaiden rakentamiseen? Tuntuuko se järkevältä?
Tein juuri kuten linkissä, sahasin suuren kallax-hyllyn portaiksi. Varmista vain, että kaikilla "askelmilla" on tuki alla eikä ne lepää vain tapin tai vastaavan päällä. Käytin mäntyhyllyjä siellä, missä hyllyn hyllyjä ei voinut saada kunnollista tukea ja ylimmäksi saadakseni "portaat" vähän matkaa seinästä + mukavan nurkan iltalukemiseen.
Toimi erinomaisesti, taianomaisesti en löydä kuvia 😢
Ah, vaimo ftw!
Kiitos kaikista näkemyksistä! Aivan kuten usein, oikopolut johtavat väärin, joten luovun siitä ajatuksesta. Olisin mielelläni ostanut tikkaat, mutta ne tuntuvat niin kohtuuttoman kalliilta!
Minulla on kuitenkin yksi 170x45-sääntö jäljellä + joitakin lattialautoja massiivista mäntyä. Voisikohan niitä käyttää portaiden rakentamiseen? Vaikuttaako se järkevältä?
Kuulostaa enemmän siltä, että etsit yleisesti nopeaa budjettiratkaisua ehdotettujen ratkaisujen perusteella.