689 lukukertaa ·
5 vastausta
689 lukukertaa
5 vastausta
Kattopaneelit trapetsikattoon?
Aion asentaa Huntonit-kattopaneeleja pieneen huoneeseen vanhassa, ja siksi ei niin suorassa, talossa.
Katto on noin 240 cm pitkä. Toinen pää on 114 cm leveä ja toinen 116.
Jättää vain 1 cm rako toiseen päähän ja 2 cm toiseen, ja sitten peittää hieman vinoon kattolistalla, vai kuinka te tekisitte?
Yksi vaihtoehto on laittaa paneelit poikittain, mutta se saattaa näyttää ehkä koko...
Katto on noin 240 cm pitkä. Toinen pää on 114 cm leveä ja toinen 116.
Jättää vain 1 cm rako toiseen päähän ja 2 cm toiseen, ja sitten peittää hieman vinoon kattolistalla, vai kuinka te tekisitte?
Yksi vaihtoehto on laittaa paneelit poikittain, mutta se saattaa näyttää ehkä koko...
Mitä alakattoa se on, puhtaita lautoja vai joudutko asettamaan listoja kattoon, joihin Huntonite kiinnitetään. Mieti sitten huolellisesti. mittaa levyt, ne eivät ole 600 mm, vaan hieman kapeampia. Jos sitten taivutat 600 C/C listoilla, et saa kiinnitystä huoneen toiseen päähän. Tein itse virheen 600 C/C kanssa ja jouduin muuttamaan C/C mittaa, jotta se olisi oikein.
Vähän olen miettinyt… 🙂J jonaserik sanoi:Minkälainen aluskate se on, puhtaita lautoja vai pitääkö asentaa rimat kattoon, joihin Huntonit kiinnitetään. Silloin kannattaa miettiä huolella. Mittaa levyt, ne eivät ole 600 mm, vaan hieman kapeampia. Joten jos teet 600 C/C rimoilla, et saa kiinnitystä toisessa päässä huonetta. Tein itse virheen 600 C/C:llä ja jouduin muuttamaan C/C-mittaa, jotta se oli oikea.
Levyjen mitat ovat 300(280 cc), ja aion asettaa leveän koolauksen, joten sen pitäisi olla rauhallista.
Klikkaa tästä vastataksesi