TRJBerg
Minulla on uusi betonilaatta takan edessä, jonka haluan käsitellä tahroja vastaan, lähinnä nokea ja roiskeita vastaan. (Kunnostus palon jälkeen.)

Haluan kuitenkin mieluiten säilyttää nykyisen vaalean värin!

Olen nähnyt suosituksia rasvaisista tuotteista kuten öljystä ja vahasta sekä sellaisista kuin vesilasi ja Silan.

Vaikuttaa siltä, että vesilasi tai Silan eivät ole paras vaihtoehto minulle, koska ne eivät näytä olevan tehokkaita juuri tahroja vastaan (eikä ongelmani ole veden tunkeutuminen tai pakkanen).

Mielipiteitä ja vinkkejä?

Kuva:
 
  • Betonialusta kaakeliuunin edessä, vaaleanharmaan sävyinen, puulattialla, koristeellinen metallikehys reunalla.
Poista toinen viestisi samasta aiheesta on vinkki #1. Kaksoispostaus ei ole koskaan arvostettua.

Mutta sinun tapauksessasi suosittelisin pellavaöljypohjaista saippuaa, kyllästytä kunnolla.
 
TRJBerg
H Harald Blåtumme sanoi:
Poista toinen samaa aihetta käsittelevä ketju, se on vinkki #1. Kaksoispostitus ei ole koskaan arvostettua.

Mutta sinun tapauksessasi ehdottaisin pellavaöljypohjaista saippuaa, kyllästä kunnolla.
Mikä toinen ketju??
 
TRJBerg
TRJBerg TRJBerg sanoi:
Mikä toinen ketju??
Näin sen nyt. Sain virheen, kun yritin julkaista sen, joten luulin, että se ei toiminut.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.