965 lukukertaa ·
3 vastausta
965 lukukertaa
3 vastausta
Käsittele betonilaatta kaakeliuunin edessä.
Minulla on uusi betonilaatta takan edessä, jonka haluan käsitellä tahroja vastaan, lähinnä nokea ja roiskeita vastaan. (Kunnostus palon jälkeen.)
Haluan kuitenkin mieluiten säilyttää nykyisen vaalean värin!
Olen nähnyt suosituksia rasvaisista tuotteista kuten öljystä ja vahasta sekä sellaisista kuin vesilasi ja Silan.
Vaikuttaa siltä, että vesilasi tai Silan eivät ole paras vaihtoehto minulle, koska ne eivät näytä olevan tehokkaita juuri tahroja vastaan (eikä ongelmani ole veden tunkeutuminen tai pakkanen).
Mielipiteitä ja vinkkejä?
Kuva:
Haluan kuitenkin mieluiten säilyttää nykyisen vaalean värin!
Olen nähnyt suosituksia rasvaisista tuotteista kuten öljystä ja vahasta sekä sellaisista kuin vesilasi ja Silan.
Vaikuttaa siltä, että vesilasi tai Silan eivät ole paras vaihtoehto minulle, koska ne eivät näytä olevan tehokkaita juuri tahroja vastaan (eikä ongelmani ole veden tunkeutuminen tai pakkanen).
Mielipiteitä ja vinkkejä?
Kuva:
Jäsen
· Sverige
· 5 688 viestiä
Poista toinen viestisi samasta aiheesta on vinkki #1. Kaksoispostaus ei ole koskaan arvostettua.
Mutta sinun tapauksessasi suosittelisin pellavaöljypohjaista saippuaa, kyllästytä kunnolla.
Mutta sinun tapauksessasi suosittelisin pellavaöljypohjaista saippuaa, kyllästytä kunnolla.
Klikkaa tästä vastataksesi
