Krilleman_215 joo se oli juuri se! Siksi olen niin iloinen, että sain hylsyn pois, joten jäi vain ohut ruuvi jäljelle, niin voin kiinnittää tällaisen kiinnikkeen ja saada kaiteen paikoilleen. (Toivon vain, että kiinnike on ontto, jotta ruuvi voidaan piilottaa sisään.
Hmm.. jos nuo beslagit eivät ole onttoja, minun on siirryttävä suunnitelmaan B ja toivottava, että mukana tulevan tapintorvin kierteet ovat samat kuin seinässä oleva. Ei pidä antaa periksi! Sahata en suostu.
Puree varmasti hyvin ja hyvä vastus ja vedä kaikkien sääntöjen mukaisesti, syntyy reikä, jos olet onnekas tulee vain pinnapultti ulos, muuten isompi reikä, vain lyödä sisään laasti ei kittiä, älä unohda kostuttaa ennen, ja pitkät ruuvit ja proput, se on siporex, vähintään 70 mm sisään jotta se pysyy hyvin, se on jokin, joka on painostuksen alla ja sen pitää pysyä siinä.
No niin, jatketaan lankaa. Putkipihdit eivät auttaneet poistamaan ulkonevaa ruuvin osaa. Myöskään kaksi mutteria toisiaan vasten lukittuina eivät auttaneet saamaan ruuvia pois seinästä. En löytänyt myöskään mitään kiinnikettä, jossa olisi samat reiät ja kierteet kuin ruuvi seinässä. Yhtä hyvä niin, sillä putkipihdit pilasivat kierteet yhdeltä ruuvifanilta.
Nyt jäljellä on vain ruuvin sahaaminen poikki. En tiedä, mitä työkalua tähän tarvitsisin. Kuva ruuvista alhaalla. Ainoa, mitä minulla on kotona, on käsisaha, mutta ymmärrän, että se ei riitä. Mitä työkalua tarvitaan, tietääkö joku?
Käsisaha ei pysty, kuten mainitsit, sahamaan rautaa. Rautasahalla ja metalliterällä homma hoituu.
Esimerkiksi stiletto, josta puuttuu varsinainen kaari, jotta voit sahata mahdollisimman lähellä seinää.
Jos käytettävissä on tiikerisaha, se on tietenkin helpompaa.
Kiitos kaikista vastauksista! Valitettavasti tajusin, että en pysty katkaisemaan 7 kivikovaa ruuvia seinästä, riippumatta työkalusta. Olen keksinyt Suunnitelma C:n! Aion käyttää näitä kiinnikkeitä, jotka ruuvataan kiinni kolmella ruuvilla, ja seinässä kiinni olevaa ruuvia voi piilottaa, koska se on ontto. Tarvitsen kuitenkin hieman lyhyemmän tapin, koska seinäruuvi ottaa vastaan jossain vaiheessa.
Haittapuolena on, että en voi käyttää pyöristettyä kaidepuuta, kuten halusin, vaan täytyy tyytyä sellaiseen litteään käsijohteeseen. Mutta parempi kuin aiemmin kuitenkin..