Harkitsemme laajentaa taloa päätyyn noin 10 m2 laajennuksella. Talo on tavallinen puutalo betonitiilikatolla jne ja se seisoo torppariperustuksella. Talo on rakennettu -88. Kun uusi huone rakennetaan, siitä tulee kuin laatikko, joka rakennetaan olemassa olevaa ulkoseinää vasten. Aiomme upottaa kaapit tähän ulkoseinään, joka rajoittuu uuteen huoneeseen. Ne rakennetaan sitten uuteen huoneeseen. Mitä tapahtuu "vanhan" ulkoseinän kantavuudelle, kun melkein kaikki palkit poistetaan? Haluamme hyödyntää koko huonekorkeuden kaappeihin.

Voiko kattoon laittaa jonkinlaisen teräspalkin tai liimapuupalkin, joka kantaa kattotuolien painon, vai miten tehdään, jos haluaa 2,40 metrin huonekorkeuden siihen kohtaan, missä nykyinen ulkoseinä on?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.