Aion rakentaa pyörävaraston mukaan http://www.byggbeskrivningar.se/cykelforrad
Runko koostuu kahdesta 45x95mm lattiasta. Tajusin nyt, että olen saanut säädettävät tolppakengät, jotka ovat 96mm, ja tolppien leveys pitäisi olla 2x45mm eli 90mm. En tiedä onko olemassa 90mm tolppakenkiä st:eriks-pilareille, joissa on 22mm rauta. Kuinka tämän voisi muuten ratkaista parhaiten? Asentaa jonkinlaisen välikappaleen? He ehdottavat, että kokoaminen tapahtuu läpimenevällä kuusioruuvilla, jolloin tolppakenkä puristuu kiinni. Tarvitsen ehkä vähän aloitusvinkkejä, tämä ei ehkä ole ongelma. Valaiskaa minua!

Pilarakenne painuu kasaan ja on 90 mm, kun kiristät pultin. Vain 3 mm kummaltakin puolelta tarvitsee kiristää pultilla.

Edít: miksi ei ostaa tolppaa, joka on 95*95?

Viimeksi muokattu:
Nyt en tiedä miltä juuri sinun stolskor näyttävät, mutta ei ole aina hyvä puristaa niitä yhteen. Olisin laittanut jonkin etäisyyden.
Muutama pala boardia tai sahaa jotain, joka on kuusi millimetriä. Ei ole niin tarkkaa, mutta sovita materiaali sen mukaan, altistuuko se kosteudelle.

Sillä pitää olla kouru hammarbandille. Katso piirustusta linkistä niin ymmärrät. On varmaan parempi käyttää kahta palkkia, koska yksi koko pylväs halkeaa helpommin, niin he sanoivat minulle.

Joo board ehkä sopii sen tekemiseen. Pylväät tulevat seisomaan katoksen alla, mahdollisesti roiskeita tien sorasta joka on pohjana.
Kiitos avusta, se kalvaa vähän päässä, kun on ongelma johon en ole varma ratkaisusta!

Kyllä se pitää paikkansa, että neliönmuotoiset pylväät halkeavat helpommin, ja on myös helpompaa sahata 2 kpl 90*45 kuin yksi 95*95 pylväs, jos käytetään normaalia kokoista katkaisu- ja jiirisahaa.

• Tykkään
Tobter
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.