4 487 lukukertaa ·
2 vastausta
4k lukukertaa
2 vastausta
Kaarevat kattokulmat
Olen kunnostamassa asuntoani vuodelta 1936, ja uuden sisäkaton (kipsilevyjä teräslistoilla) asennuksen yhteydessä ajattelin palauttaa pyöristetyn siirtymän sisäkaton ja seinän välille. Jos olen ymmärtänyt oikein, sitä kutsutaan "kaareviksi kattokulmiksi".
En usko, että pystyn itse palauttamaan tätä rappauksella tai kipsilaastilla, mutta olen mielestäni lukenut jostain, että on olemassa solumuovia, jonka voi liimata paikoilleen saadakseen saman ulkonäön. Vähän kuin "väärennetty stukki", mutta vain säteeltään. Onko kenelläkään tietoa, mistä tätä voisi hankkia?
En usko, että pystyn itse palauttamaan tätä rappauksella tai kipsilaastilla, mutta olen mielestäni lukenut jostain, että on olemassa solumuovia, jonka voi liimata paikoilleen saadakseen saman ulkonäön. Vähän kuin "väärennetty stukki", mutta vain säteeltään. Onko kenelläkään tietoa, mistä tätä voisi hankkia?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Katso http://www.carma.se/rwdx/files/ORAC-DECOR-BOOK-MP040-001-NL-FR-EN-DE-ES.pdf
Siellä näyttää olevan kaikki, mistä voi uneksia "rakennushuijauksen" 😉
Profiili C990 sivulla 20 vaikuttaa olevan etsimäsi.
Sinun täytyy kai soittaa ja kysyä jälleenmyyjää...
Siellä näyttää olevan kaikki, mistä voi uneksia "rakennushuijauksen" 😉
Profiili C990 sivulla 20 vaikuttaa olevan etsimäsi.
Sinun täytyy kai soittaa ja kysyä jälleenmyyjää...
Hahaha, mikä kataloogi! Heidän valikoimallaan voi rakentaa satulinnan tai kreikkalaisen temppelin - täysin solumuovista....KnockOnWood sanoi:
C990 on liian suuri säde minulle, mutta CX126 vaikuttaa hyvin samankaltaiselta kuin etsimäni. Carmalla on jälleenmyyjä täällä kaupungissa, joten aion tarkistaa heidän kanssaan, onko sitä mahdollista saada ja mitä se maksaa. Kiitos vinkistä!
Klikkaa tästä vastataksesi