6 749 lukukertaa ·
7 vastausta
7k lukukertaa
7 vastausta
Joku ostanut telineen?
Snailman
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 586 viestiä
Snailman
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 586 viestiä
Jula:lla on yksi, onko joku kokeillut sitä?
http://www.jula.se/Butik/docs/produkt.asp?OrderId=886053260&pf_id=SE-353169&dept_id=SE-340
Onko muita, jotka myyvät kohtuulliseen hintaan?
Oletan, että puhdetta riittää piiitkään... joten vuokraus ei varmaan ole vaihtoehto.
http://www.jula.se/Butik/docs/produkt.asp?OrderId=886053260&pf_id=SE-353169&dept_id=SE-340
Onko muita, jotka myyvät kohtuulliseen hintaan?
Oletan, että puhdetta riittää piiitkään... joten vuokraus ei varmaan ole vaihtoehto.
Olin kiinnostunut sellaisesta kesän alussa, mutta Jula:lla ei ollut esillä demoa varten (haluaa tietysti kokeilla ja tarkistaa, ettei se ole hutera) ja lisäksi vain yksi kappale oli Uumajassa, jonka he mahdollisesti voisivat lähettää alas Helsinkiin.
Niinpä hankin sitten zipUpin ja olen erittäin tyytyväinen siihen, vaikka se olikin hieman kalliimpi (30'), mutta toisaalta teemme melko laajaa remonttia, joten käytämme sitä pitkään.
Jos sitten (vastoin odotuksia) haluan myydä sen, niin jälleenmyyntiarvo on myös aika hyvä.
Niinpä hankin sitten zipUpin ja olen erittäin tyytyväinen siihen, vaikka se olikin hieman kalliimpi (30'), mutta toisaalta teemme melko laajaa remonttia, joten käytämme sitä pitkään.
Jos sitten (vastoin odotuksia) haluan myydä sen, niin jälleenmyyntiarvo on myös aika hyvä.
Miksi et rakentaisi sellaista puusta? Ellet aio siirtää sitä paljon. Olen itse maalannut koko talon kotitekoisilla telineillä, jotka on valmistettu 45x95 laudoista, harvapaneelista ristikkoon ja kaiteisiin sekä muutamista tukevista lankuista, joilla seistä. Olin itse yllättynyt siitä, kuinka vakaa siitä tuli.Snailman sanoi:
Materiaalit maksoivat noin tuhatlappusen ja puutavaraahan voi käyttää uudelleen johonkin muuhun, kun on valmis.
Ostin Haki-telineen Tori.fi:stä hintaan 20'. Minulla on noin 100 neliömetriä tai jotain. Paras ostokseni. Mielestäni se on todella kätevä koota. Tietenkin tukipalkit painavat vähän, mutta toisaalta se on erittäin vakaa, ja on niin mukavaa, kun voi pitää sahan ym. ylätasolla eikä tarvitse kiivetä ylös ja alas laudojen sahaamiseksi ym.
Lisäksi tällaisten tuotteiden jälleenmyyntiarvo on lyömätön.
Lisäksi tällaisten tuotteiden jälleenmyyntiarvo on lyömätön.
Minullakin on vanha Haki - kattaa 12-15 m julkisivun talossa. Uskomattoman hyödyllinen julkisivu- ja kattotöissä. Jos paikalla on kaksi henkilöä, ylös- ja alasasennus sujuu erittäin helposti. Selvä ostosuositus, mutta se maksaa toki jonkin verran.Wester sanoi:Ostin Haki-telinettä blocketista 20':lla. Minulla on noin 100 m² tai jotain. Paras asia, jonka olen ostanut. Mielestäni sen kokoaminen on todella kätevää. Tietenkin lankut painavat jonkin verran, mutta toisaalta se on uskomattoman vakaa ja on niin mukavaa, että voi pitää sahan jne. telinettä ylhäällä eikä tarvitse kiivetä ylös ja alas sahatakseen lautoja jne.
Lisäksi tällaisilla tuotteilla on lyömätön jälleenmyyntiarvo.
Snailman
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 586 viestiä
Snailman
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 586 viestiä
Ok, tarvitsen varmaan sisätiloihin pyörillä olevan telineen, jotta voin naulata sisäkattoa ja sellaista, nykyisen talon olen maalannut tikkaita käyttäen, ja olen maalannut kaksi kerrosta joka kerta. Ajattelin rakentaa kappaletavarasta, mutta saatan tarvita apua kattoristikoiden asentamiseen ja päätykolmioiden pystyttämiseen, en tiedä miten se onnistuisi vain tikkaita käyttäen
joten ehkä siitä tulee rullateline ja itse tehty laudoista... 
On vastaava k-rauta:sta mutta vain ensimmäinen osa on hieman alle kaksi metriä. Käytän sitä työskentelyyn yläpuolella kattoparruissa. Toimii loistavasti ja on helppo siirtää. Toimii myös loistavasti portaissa.
Vinkki on verrata eri vaihtoehtoja. Se, jota katsoin bauhaus:ssa, oli noin 20 cm kapeampi kuin k-rauta:ssa ja maksoi suurin piirtein saman verran.
Vinkki on verrata eri vaihtoehtoja. Se, jota katsoin bauhaus:ssa, oli noin 20 cm kapeampi kuin k-rauta:ssa ja maksoi suurin piirtein saman verran.
Klikkaa tästä vastataksesi