1 228 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Jatkaa työtasot
Minulla on useita suuria 38mm pähkinäpuulevyjä, jotka pitää veistää uuteen keittiöön.
Ymmärrän, että yleensä käytetään kiinnikkeitä, jotka jyrsitään alapuolelle yhdistämään levyt (olen ostanut sellaisia Bauhausista), ja lisäksi käytetään tapitusmenetelmää. Kuinka syvälle kiinnikkeet jyrsitään? Ajattelen, että niiden pitäisi olla keskellä, eli keskipiste 19mm syvyydessä, jotta liitos ei kuormittuisi vinosti ja antaisi levylle taipumusta nousta sauman kohdalla.
Mutta noin syvälle ei kai yleensä jyrsitä? Toimiiko se ilman ongelmia silti?
Käytetäänkö aina sellaisia kiinnikkeitä vai riittääkö, että vain tapitetaan ja puristetaan levyt yhteen?
Ymmärrän, että yleensä käytetään kiinnikkeitä, jotka jyrsitään alapuolelle yhdistämään levyt (olen ostanut sellaisia Bauhausista), ja lisäksi käytetään tapitusmenetelmää. Kuinka syvälle kiinnikkeet jyrsitään? Ajattelen, että niiden pitäisi olla keskellä, eli keskipiste 19mm syvyydessä, jotta liitos ei kuormittuisi vinosti ja antaisi levylle taipumusta nousta sauman kohdalla.
Mutta noin syvälle ei kai yleensä jyrsitä? Toimiiko se ilman ongelmia silti?
Käytetäänkö aina sellaisia kiinnikkeitä vai riittääkö, että vain tapitetaan ja puristetaan levyt yhteen?
Kiitos paljon.estwing sanoi:
Te, jotka olette epäonnistuneet työtasojen jatkamisessa (jollakulla ehkä on), mitä teitte väärin?
Ja onko joku onnistunut jollain muulla menetelmällä kuin yllä mainittu, miten teitte?
Olisi mielenkiintoista saada hieman kokemuksia aiheesta.
Klikkaa tästä vastataksesi