Tulen hulluksi, en löydä mitä etsin! :x

Haluan 16 cm jalkalistan tammesta keittiööni. Yksi pituus on 3 m ja toinen pituus on 2 m. Pisimmät foliopäällysteiset (tai onko se viilutetut?) listat, joita voi ostaa, ovat 2,40 metriä. Tämä tarkoittaa, että 3 metrin pituudelle tulee jatkos. Vihaan jatkoksia.

Siksi olen alkanut etsiä jalkalistaa massiivitammesta. Luulisi tämän olevan helppo tehtävä, mutta mistä tahansa etsin, ei kukaan tarjoa sellaista!

Olenko ainoa, joka ei halua jatkoksia jalkalistaansa, vai mikä on ongelma??

Onko jollain ehdotusta? Pitäisikö minun unohtaa jatkos ja valita tamminen foliopäällysteinen lista vai onko olemassa parempia ratkaisuja?

Lisäksi, kun googlaa jalkalistaa, ei löydä paljon järkeviä osumia. Onko sillä joku muu nimi ammattilaisten keskuudessa?

Viimeksi muokattu:
Tarkista LGB timmerhus Motalasta (lgbtimmerhus.se) he voivat varmasti järjestää sen, mitä haluat, ei varmaan ole mikään edullisen rakennustarvikeliikkeen hinta, mutta kuten sanotaan, hyvän maun hinta on sen arvoinen!

Kiitos siitä! Olen lähettänyt heille sähköpostia nyt.

Jos kuitenkin päättää valita tammenviilun ja siten sauman, mitä etsitään Ikeasta tai Byggmaxista? En voi löytää. :|

Kutsutaan vain sockel. Ikea:lla on kuitenkin vain 8cm korkeita. ja byggmax on 15x120cm.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.