Jag ska ge mig på att flytspackla för första gången i livet.
Rummet är min hall där jag rivit upp klinker så det är betonggolv.
I mitten av hallen har jag rivit en vägg och tagit upp en bräda som var till den gamla dörrkarmen, så där har jag ett hål på ca 8 cm djup.
Iom att jag ska göra detta själv så har jag planerat arbetsmomentet såhär:
Kvällen innan:
Primer
Dagen efter:
Elektriker kommer och lägger el-golvvärmen och kopplar in.
Eftermiddagen/kvällen:
Flytspackla
Är det rätt moment? Jag känner att jag inte behöver lägga armeringsnät, är det rätt eller fel?
Sedan undrar jag ang. hålet i golvet efter dörrtröskeln. Borde jag fylla den med något innan flytspacklingen eller kommer jag kunna fylla detta bra med flytspackel?
Och hur får jag allting helt jämnt iom att jag inte behöver något fall?
Behöver jag använda nivåpinnar?
Har räknat med att flytspackla ca 7mm
Sinun ei tarvitse vahvistaa, jos aluslattia on vakaa. Kiinnitä lattialämmitys sulattamalla suoraan betoniin. Minä olisin käyttänyt tasotustikkuja, jotka olen leikannut siihen korkeuteen, jossa lattia on tarkoitus olla. Kun tikut näkyvät vain vähän, olet tasossa.
Osta kuituvahvistettu tasoite, seuraa sekoitusohjetta tarkasti. Voit käyttää leveää hammastaloittajaa levittääksesi sen tasaisesti tarvittaessa.
Alusta on valettu betonilaatta.
Puhuin juuri sähköfirman kanssa, joka tulee asentamaan lattialämmityksen, Ebeco Cable kit 200, joka on vain 4 mm. Ja he sanovat, että mitään raudoitusta ei tarvita.
anders07 ja Stefan N: Kun otetaan huomioon, että kaapeli on vain 4 mm ja se liimataan betoniin, tarvitaankin vain 7 mm itsetasoittuvaa massaa.
Sinun ei tarvitse vahvistaa, jos alusta on tukeva. Lattialämmitys kiinnitetään sulattamalla suoraan betoniin. Olisin käyttänyt tasotappeja, jotka leikataan siihen korkeuteen, johon lattia on tarkoitus asentaa. Kun tapit ovat juuri ja juuri näkyvissä, olet tasossa.
Osta kuituvahvistettua tasoitetta ja seuraa sekoitusohjeita tarkasti. Voit käyttää leveää hammastettua lastaa tasoittamiseen tarvittaessa
kiitos vinkeistä... Olen lukenut, että kuituvahvistettu tasoite suositellaan lattialämmitykseen, joten käytän sitä. Yritän vain löytää oikean merkin, jotta se toimii hyvin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.