2 723 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Irrotin rappaus/kipsiseinän kun otin lattialistat pois, miten korjaan?
Hei!
Olen parhaillaan remontoimassa asuntoani ja olen poistamassa aluspohjan lautoja. Kun yritin irrottaa listan, seinän rappaus/levyseinä irtosi myös, ja kuten kuvista näette, on muodostunut melko suuria reikiä, joita en usko voivani pakkeloida. Helpoin ratkaisu olisi asentaa kipsilevyt katosta lattiaan, mutta seinän ja katon välinen reuna on pyöristetty, joten sekään ei ole niin helppoa.
Nyt kysyn, tiedättekö miten tämä tehdään, onko teillä vinkkejä tämän korjaamiseen? Onko teillä suosituksia mistään muurarista, joka voisi korjata tämän (Skåne)?
Olen parhaillaan remontoimassa asuntoani ja olen poistamassa aluspohjan lautoja. Kun yritin irrottaa listan, seinän rappaus/levyseinä irtosi myös, ja kuten kuvista näette, on muodostunut melko suuria reikiä, joita en usko voivani pakkeloida. Helpoin ratkaisu olisi asentaa kipsilevyt katosta lattiaan, mutta seinän ja katon välinen reuna on pyöristetty, joten sekään ei ole niin helppoa.
Nyt kysyn, tiedättekö miten tämä tehdään, onko teillä vinkkejä tämän korjaamiseen? Onko teillä suosituksia mistään muurarista, joka voisi korjata tämän (Skåne)?
Kipsilaasti on vähän helpompi käsitellä, mutta tuo näyttää aivan hyvältä. On hyvä kostuttaa pinta ensin hieman kukkasumutteella. Muista, että rappauslaasti/kipsilaasti ei ole hiottavissa, joten älä levitä sitä liikaa!
anders07 sanoi:
Juuri noin ajattelin minäkin. Rappasin hieman liian vähän, ja sitten aion tasoittaa päälle, koska voi hioa tasoitetta. Tarkistan tänään, kun se on kuivunut, pysyykö se hyvin vai ei.useless sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi