Hei

Olen aloittamassa koko yläkerran remontointia meidän 1 1/2 kerroksen talossa. Se on totaali purku ja uuden saaminen paikoilleen sekä eristämistä oikein ja varmistaa, että kosteusesteet ja muut tehdään oikein nyt toisin.

Koska työskentelen sähköasentajana, minulla on paljon kontakteja hyviin rakentajiin, joita konsultoin ja jotka ovat katsoneet ja tulevat auttamaan minua jonkin verran.

Kysymykseni on, onko olemassa hyvä Rakennus-käsikirja, joka kuvaa eri vaiheita hyvin, jotta ei tarvitse soittaa nikkareille jokaisesta "idiootti-jutusta", joka tulee esiin rakentamisen aikana. Vaikka on nähnyt paljon ja rakentanut osittain, niin aina tulee tuhat kysymystä. Jos näistä kysymyksistä voi poistaa 100, voi ehkä vain olla "epäilty idiootti. Ennemmin kuin poistaa kaikki epäilykset" d^_^b

Olisin kiitollinen ehdotuksista.:rolleyes:

Selvä! Tässä. Byggahus forum! Kysy vain.

Olen ostanut/saanut joitakin vuosien varrella, mutta en koskaan mitään, mistä olisin pitänyt, kirjoissa olevat asiat tietää jo, typeriin kysymyksiin en ole koskaan saanut vastausta ilman että olen joutunut kysymään joltakin käsityöläiskaveriltani :)
Olen samaa mieltä kamilenskin kanssa, tällainen foorumi on selvästi parempi :)

D09
samaa mieltä aiempien puhujien kanssa...

Olen samaa mieltä edellisten puhujien kanssa.:D

Ehtiikö ostaa käsikirjan fuktspärrar ja kylpyhuoneista ennen kuin "parasta ennen päivämäärä" on mennyt umpeen?

barajag sanoi:
Ehtiikö ostaa käsikirjan kosteussuluista ja kylpyhuoneista ennen "parasta ennen päiväyksen" umpeutumista?
Ei, se on mahdotonta, ne alan säännöt muuttuvat jatkuvasti :rolleyes:

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.